AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Var det noen som fikk med seg dette? Hvilke av konsertene syntes du var best. Var det noen grupper som skilte seg ut?
Vulpes Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Jeg var i Oslo i dag, men var ikke så veldig flink tilskuer. Var litt på Dattera til Hagen i dag på dagen, var noe electronicamusikk. Helt OK, men ikke min favoritt. Så tilbrakte vi mesteparten av dagen i Kubaparken før jeg dro hjem i 8-tiden. Var en koselig dag, selv om det ikke ble så veldig kulturelt
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Jeg fikk med meg en masse! Var i byen hele dagen fra 12 til det var avsluttet klokka 23. Høydepunktene jeg fikk med meg var: - Twintoulouse på Olaf Ryes Plass - Ronny Rabalder på Jaeger - M.E.M.O på Fugazi - Casa Murilo i Birkelunden - Ila Audo på Christiania Torg Gikk garantert glipp av mye bra musikk, men med 30 scener er det umulig å rekke over alt. Yrende folkeliv hvorenn en gikk, og været kunne ikke vært bedre. Rett og slett knall!
ilcrappo Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Fikk med meg en god del. Det var mye variabelt. De to gruppene som utmerket seg for min del var Cosmic Delay og ikke minst Dråpe. Sistnevnte fikk nok ikke stilt inn lydbalansen helt optimalt, men det var fremdeles festivalens høydepunkt for min del. Det er ikke hver dag man hører norsk shoegaze. Fant denne videoen av en låtene de spilte http://www.youtube.com/watch?v=wdIXbOxZWXk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå