AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Tok brazilian og hele ben i går, og sitter igjen med små "brannsår" rundt om på beina og litt i skrittet. Syntes voksen kjente veldig varm ut da hun tok den på, men tenkte at hun som gjorde det var erfaren, så turte ikke å kommentere det. Har vokset en gang før for kanskje 2 år siden, og mener og huske at jeg ikke var så rød og sånn da. Noen andre som har erfaring med dette? kan jeg gå tilbake og klage?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 ææ, ser det ut som blåmerker? jeg vokset meg også igår og har gjort det en gang i måneden i snart 2 år. men har aldri opplevd dette før.. er også usikker på om jeg skal gå tilbake ;/
La Papesse Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Man kan lett få brannsår hvis voksen er for varm. Ville gitt salongen du var hos beskjed jeg.. Det finnes også voks for ømfintlig hud. Kanskje du skulle prøvd den nestegang?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 Går brannsårene vekk da etterhvert? vil man få noe arr? skal det se ut som blåmerker?
La Papesse Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Hos meg tok det ca 3-4 dager.. Jeg vokset brynene mine. Kjempekult med røde hovne øyne :gjeiper: Men de var mer røde og hissige, enn blåmerker.. Jeg fikk ikke arr. Neste gang jeg vokset de, sa jeg i fra, og da gikk det veldig bra
Gjest Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Jeg fikk også det en gang. Men det var vel helt og holdent min feil, da hun som voksa meg faktisk spurte, "Er voksen for varm?", men jeg har litt lei tendens til å ALDRI klage. Duste-meg. Smørte med Aloe Vera, og gikk IKKE med tettsittende klær. Var en grei uke med kun kommando. Åja, og holdt meg unna sex. Ville ikke ha arr på ho-haen min.
La Papesse Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Jeg fikk også det en gang. Men det var vel helt og holdent min feil, da hun som voksa meg faktisk spurte, "Er voksen for varm?", men jeg har litt lei tendens til å ALDRI klage. Duste-meg. Smørte med Aloe Vera, og gikk IKKE med tettsittende klær. Var en grei uke med kun kommando. Åja, og holdt meg unna sex. Ville ikke ha arr på ho-haen min. Au...
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #8 Skrevet 5. juni 2011 kan hende det ikke er brannsår, men vanlige sår. du river jo ut hår, så kan hende noen hud ble med.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Sårene var liksom litt blanke hvis du skjønner. men er mye bedre nå Så gidder ikke å gå tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå