MonThe Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Hei Som tittelen sier -- har du noen vakre ordtak om livet, vennskap og/eller lykke som du har lyst til å dele? Jeg tenker å bruke de i forbindelse med kort til venner og i et fotoalbum jeg driver og lager. På forhånd takk
Gjest NozMonster Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Jeg har en sterk interesse for både ord, uttrykk og quotes, så her komme jeg med noen av mine favoritter; I may forget what you said, but I'll never forget how you made me feel. Love you always, love you still, always have, always will. A good friend would bail you out of jail, but your best friend would be the one sitting next to you saying "damn that was awesome". A friend is someone that knows everything about you and loves you anyway. Your real friends aren't the ones you spend the most time with, but the ones you share the most memories with Friendship is just a word but my girls give it a whole different meaning! Livet: Every new day is another chance to change your life. You only live once, so do everything twice. There are no mistakes in life, only lessons. Every story has an end, but in life every ending is just a new beginning. When life locks you in your room, simply go out the window. If God brings you to it, He will bring you through it. May your life be like a roll of toilet paper... long and useful. Life is like a coin, you can spend it anyway you want but you can only spend it once. You talk it, we live it, you start it, we end it. Your fuckin' right we did it. I laugh, I love, I hope, I try, I need, I fear, I cry, and I know you do the same things too, so we're really not that different me and you.
MonThe Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2011 Takk for at du delte med meg Noen fler?
caaraa Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 (endret) I may forget what you said, but I'll never forget how you made me feel. Endret 20. juni 2011 av Kråkesaks
von Skrevet 24. juni 2011 #7 Skrevet 24. juni 2011 man blir aldri for gammel for musikk, for hjerte er en rytme i seg selv! Ikke et ordtak denne her, men syns den er fin En foreleser tok fram en 500-lapp og spurte: "- Er det noen som vil ha denne?" Alle rakte opp hånden. Så krøllet han den sammen og spurte en gang til. Alle rakte opp hånden. Så trampet han på den og spurte om det samme enda en gang. Alle rakte opp hånden. Da sa han: "- Dette skal dere ta lærdom av, for uansett hvor stygg, skitten og ødelagt av livet noen er, så er han eller hun fortsatt like mye verdt!!" - Det er alltid litt sannhet bak "kødda bare", alltid litt nysgjerrighet bak "lurte bare" , litt kunnskap bak "jeg veit ikke", og litt følelser bak "jeg bryr meg ikke" Glem aldri hvor mye lys du sprer... Hvor mye støtte du gir... Hvor mange smil du henter fram og hvor mange hjerter du varmer.... Ved å være akkurat som du er!!! Nasse Nøff og Ole Brum sitter under et stort tre og tenker over livet, da Nasse plutselig spør: "Brum, vi har fått to hender for å holde.. To bein til å gå.. To øyne til å se.. To ører til å høre.. Men hvorfor har vi bare et hjerte?" Brum tenker seg om en liten stund og svarer: "Nasse, det er sikkert fordi det andre hjertet er gitt bort til en annen, som vi selv må finne" Teller du år, blir livet kort. Teller du dager, går livet fort. Teller du timer, varer livet en stund. Men lengst varer livet om du nyter hvert sekund. ♥
MonThe Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2011 Åh, her var det mange fine *noterer flittig ned i notatboka mi* Hørte et fint et i går -- ..hvor enn du går, ta alltid hjertet ditt med deg
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2011 #9 Skrevet 25. juni 2011 Åh så fint! En masse upersonlige ting å skrive for å bevise hvor lite man faktisk bryr seg! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå