Mahonia Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Kjeder meg! Barna sover, mannen måtte plutselig på jobb, og det er ikke en dritt å se på tv...
Mahonia Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 4. juni 2011 Ok, så det ikke før nå... men det er faktisk søndag...
Mahonia Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2011 Noen andre der ute som kan kjede seg sammen med meg?
Ibanez Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 *kjede seg* Skulle sett tråden før for jeg har døgnet. Stod opp klokken 23 i går og skal være våken til ikveld for å få en døgnrytme
Mahonia Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2011 Ikke farlig! Jeg er her enda... Men hvem er det som står opp klokken 23:00 lurer jeg da på!? Nå er jeg mest irritert over mannen min. Jeg har gitt streng beskjed til jenta mi om at vi IKKE spiser frokost foran tv'n i stua, noe av det første HAN gjorde i dag tidlig. Og når jeg sier i fra, og spør pent om han ikke heller vil sitte på kjøkkenet sammen med oss, unnskylder han seg med at han trenger "alenetid"... http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_a055.gif' alt=':kjefte:'> Hvilket forbilde er det??? Unnskyld meg, men vi er faktisk en familie. Er det så j#¤%& å sitte rundt bordet sammen med oss og spise frokost??? J%#¤ egoist! Unnskyld språket!
Mahonia Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2011 En ting er sikkert: Jeg har kokt kaffe, OG DEN SKAL JEG HA FOR MEG SELV!!!
Ibanez Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Er han sliten kanskje? Forstår frustrasjonen din da, snart vil kanskje hun også ha frokosten ved tv'n. Vet ikke om hun er gammel nok til å tenke i de baner da Har hatt null og nada å gjøre på de siste dagene så jeg har lagt meg senere og senere og til slutt sovnet jeg klokken 11:00 og sov i 12 timer og våknet alt for sent. Har et tungt sovehjerte når jeg først sover, da sover jeg lenge og tungt. Registrerte ikke vekkerklokken engang, men den var av så jeg må ha tatt den av i søvne. Nå er det om å gjøre å holde seg våken til minst klokken 22:00 ikveld! Ellers har jeg et annet problem. Min samboer er kommet hjem etter over en måned vekke og med masse skitne klær som burde vært vasket sammen med mine klær og annet sengetøy. Har kun 1 klesstativ og der den står er det kaldt og kjølig så det tørker ganske sent. Lurer på å flytte den under varmepumpen i stuen. Tørketrommelen har jeg heller dårlig erfaring med da de krymper alle klærne mine. Fin til håndklær og sengetøy da
Mahonia Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2011 Vel, han er ganske ok i utgangspunktet, men i dag var bare ALT irriterende ved ham. Kanskje jeg skal være grei med ham siden jeg har klart å bulke til bilen hans (og han vet ikke om det enda...) Haha, ja det er greit med godt sovehjerte. Kjenner dem som sliter med det motsatte, og kan ikke si jeg misunner dem. Jeg sovner omtrent 2 minutter etter at jeg har lagt meg. Veldig greit! Kunne jo investert i et klesstativ nr. 2. Tørketrommel bruker jeg også kun til sengetøy og håndklær ...og de styggeste klærne hans som jeg helst (stygt å si det, men...) HÅPER at blir ødelagte i tørketrommelen (grei måte å kvitte seg med dem på)
Ibanez Skrevet 5. juni 2011 #9 Skrevet 5. juni 2011 (endret) Ops Hvordan klarte du å bulke bilen? Har ingen plasser å plassere et stativ nummer to så der sliter jeg litt. Jeg kan gå lenge(!) uten å bli trøtt i det hele tatt. Skulle ønske jeg var som deg at jeg kunne sovne rett etter jeg har bestemt meg for å sove. Nå er det snart tid for sleep her. "tidlig opp" imorgen.Før klokken 12 Har vært med og solgt en bil idag, så fikk noe unnagjort hvertfall Endret 5. juni 2011 av Ibanez
Mahonia Skrevet 6. juni 2011 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2011 Aldri problemer med å bulke en bil. Er bare å kjøre på en stolpe det... Hmmm... Hva med å investere i et stativ nr.2, demontere den og bygge på stativ nr.1 I HØYDEN?? Du kommer nok på noe smart! Klokken er snart 23:00, og her sitter jeg og tenker på Blir nok fint nødt til å vente med den til i morgen Sååå tøøørst!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå