Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig nødvendig med forsikring på mobiltlf? Har ny tlf og er redd for at den skal bli stjålet etc. Noen anbefaler mobil-forsikring, men mange sier dette bare er bortkastet. Mulig noen innbo- eller reiseforsikringer dekker dette, men har ikke tilgang på mine forsikringer akkurat i disse dager. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig nødvendig med forsikring på mobiltlf? Har ny tlf og er redd for at den skal bli stjålet etc. Noen anbefaler mobil-forsikring, men mange sier dette bare er bortkastet. Mulig noen innbo- eller reiseforsikringer dekker dette, men har ikke tilgang på mine forsikringer akkurat i disse dager. Hva tror dere?

TRor det var på tv2 hjelper deg også, de sa det var BARE tull :)

AnonymBruker
Skrevet

har ikke forsikret tlf. gjorde det med den første, men da uhellet var der...var det så mye om og men. å ingen hjelp å få.

Skrevet

Jeg har idiotforsikringen til elkjøp på både mobil og pc og syns det er kjempe greit!

Ikke hatt noen problemer med å fått nytt produkt ved uhell!

Og da uhell som ikke blir dekket av noen annen type forsikringer!

Skrevet (endret)

.

Endret av Englepiken
Skrevet

Hvor mye koster den mobilforsikringen da? Jeg ser for meg at du kan sette inn det forsikringen koster på en egen konto, og kjøpe deg ny mobil for disse pengene både titt og ofte.

Skrevet

Venninnen min lånte bort sin tlf, og ho andre mistet den i doen. Forsikringselskapet sa hun ikke fikk det dekket med mindre venninnen ble dyttet, slik at tlf datt i do. Hun sa at nei, hun bare mistet den. Da kunne de ikke dekke. Hun spurte om hun skulle ha løyet istedet og sagt hun ble dyttet, for da hadde det altså blitt dekket? Ja, svarte selskapet da. Genialt.

Skrevet

Tommelfingerregel er at man ikke skal forsikre ting man har råd til å erstatte. Altså skal forsikre bil, hus ol, men ikke mobil, pc, tv ol.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...