Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere på forbannelser, altså at noen har kastet en "curse" på deg?? Har du eller noen du kjenner vært borti dette? Og hvordan løste de isåfall sitasjonen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen skulle finne på å kaste blår i øynene på meg, så kan en ganne, lurt er det ikke, så gjør det fort og slipp konsekvensutredningen :fnise:

• 3 uker senere...
Gjest Nanette
Skrevet

Man skulle tro det iblant iallefall... Så uheldige som enkelte er...

Skrevet (endret)

Ja, forbannelser er jo veldig reelt. Folk kaster forbannelser hele tida. Det virker jo ikke, men de gjør det likevel.

Jeg har en, jeg også, som jeg bruker ganske ofte. Det er ikke en orntli` forbannelse, da, mer som en urban-myte-forbannelse. Men det er den kinesiske om at "Måtte du leve i interessante tider". Den liker jeg godt, og mumler den ofte i raseri over idioter som jeg treffer på min vei. Men jeg har ikke sett noe til at folk har fått et over gjennomsnitts interessant liv pga dette, så jeg TVILER på at den har effekt. En tidligere venninne med alternative tilbøyeligheter snakket ofte om å heale folk og sette dem i en sirkel av lys i tankene sine, noe som gav støtet til at jeg begynte å tenke på å av-heale dem og sette dem i en sirkel av mørke. Men det ser heller ikke ut til å funke.

Kanskje jeg burde forsøke med begge deler samtidig? Hva tror dere?

Hva blir det motsatte av healing, forresten? Fragmentering?

Endret av Mann 42
  • Liker 3
Skrevet

Haha, begge deler samtidig er det eneste som funker!

Gjest Nanette
Skrevet
:skratte: Lo godt da jeg leste at du satte de i en sirkel av mørke!
Skrevet

man kan begynne å lure noen ganger. Jeg lurer stadig på om "noen" kastet en forbannelse på med en gang da jeg var i attenårsalderen eller noe sånt, og sa: Det er så mange som sliter med alt mulig her i verden, og jeg har det så lettvint og greit. Det må jo bli min tur en gang også.

Da jeg var tjueen startet faenskapet, og det har ikke gitt seg siden.

Skrevet

Jeg mistenker at jordmora som tok i mot meg ikke kan ha vært helt god, for jeg føler virkelig at jeg har hatt en forbannelse hengende over meg mesteparten av livet (kanskje med unntak perioden 19-25 år)...

Men, nei, jeg tror ikke på det - i allfall ikke i vår kultur. Derimot så er jeg ikke så sikker på at det ikke kan forekomme (og virke) i enkelte andre kulturer, f.eks. voodoo) men da tror jeg helst det er snakk om psykologisk påvirkning av offeret og dertil hørende selvoppfyllende profetier.

Forøvrig er jeg en en av dem som faktisk er blitt gannet :ler:. I allfall er det blitt meg fortalt. Det kan ikke ha virket spesielt godt siden jeg sitter her enda. Jeg skulle nemlig vært død i 2005 hvis den ganninga hadde virket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...