Gjest döderlein Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Var på fest i går, og var en som jeg pratet endel med som spurte om han kunne få nummeret mitt. Han sa "For da kan jo jeg kanskje sende deg melding, også håper jeg du kanskje svarer" Haha, aww. Har ikke fått noe enda. Tror jeg aldri har gitt bort nummeret mitt før sånn jeg, haha. Hva skal han liksom? Bli mer kjent med meg? I hvilke tilfeller spør man etter nummeret? Nysgjerrig xD
Gjest döderlein Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Alt fra veddemål til interesse. Interesse for hva da? Sex? Forhold? Vennskap?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Interesse for alt egentlig. Kommer jo ann på mannen, men i min erfaring tar ikke menn som er ute etter ONS seg tiden til å bytte nummer uten å få napp første møtet.
Tropic Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 - Veddemål - Ville se om han (enda) har draget - Han liker deg å vil ta deg med på date - Han er ute etter sex og ønsker dermed nr slik at han kan kontakte deg for dette. - Evnt: Han samler på telefonnr :gjeiper:
Gjest döderlein Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 - Veddemål - Ville se om han (enda) har draget - Han liker deg å vil ta deg med på date - Han er ute etter sex og ønsker dermed nr slik at han kan kontakte deg for dette. - Evnt: Han samler på telefonnr :gjeiper: Hvorfor snakker dere om veddemål? Er det veldig vanlig? Tviler på at det var veddemål, for vi bare sto og prata random og han virka veldig interessert i hvilken person jeg er og virka grei. Men btw. dere som får nummer av andre, hvor lang tid venter dere med å sende melding om dere i det hele tatt gjør det?
Gjest LonelyAngel Skrevet 4. juni 2011 #7 Skrevet 4. juni 2011 Hvis jeg hadde gitt nummeret til en fyr etter han spurte om det, så hadde jeg aldri sendt først. Vent å se. Er han interessert tar han kontakt
Gjest döderlein Skrevet 4. juni 2011 #8 Skrevet 4. juni 2011 Hvis jeg hadde gitt nummeret til en fyr etter han spurte om det, så hadde jeg aldri sendt først. Vent å se. Er han interessert tar han kontakt Har ikke nummeret hans, og var ikke det jeg spurte om. "hvor lang tid"
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #9 Skrevet 5. juni 2011 - Veddemål - Ville se om han (enda) har draget - Han liker deg å vil ta deg med på date - Han er ute etter sex og ønsker dermed nr slik at han kan kontakte deg for dette. - Evnt: Han samler på telefonnr :gjeiper: Dette! Kan være så mange årsaker til at han spurte etter nummeret ditt.
Pinkee Skrevet 5. juni 2011 #10 Skrevet 5. juni 2011 Du må bare vente å se, tar han kontakt så finner du sikkert ut hva han er ute etter. Tar han ikke kontakt, ja, da må du bare lure på hvorfor han ville ha nr ditt. Men, har du ikke hørt noe på ei uke, så kan du vel regne med å ikke høre noe fra han.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #11 Skrevet 5. juni 2011 - Veddemål - Ville se om han (enda) har draget - Han liker deg å vil ta deg med på date - Han er ute etter sex og ønsker dermed nr slik at han kan kontakte deg for dette. - Evnt: Han samler på telefonnummer Signerer denne og legger til at -han har en konkuranse med kompiser om hvem som kan få flest nummer på en kveld - han er sånn som meg som ber om nummer med intensjon om å ringe, men dagen derpå husker man ikke personen som er knyttet til nummeret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå