Gå til innhold

Ny vaskemaskin og støvsuger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal i juli-aug. flytte inn i ny leil. og trenger derfor ny vaskemaskin. Noen dere vil anbefale? Helst ikke i den dyreste klassen. Skal ikke ha tørketrommel så er greit om det er en med hvertfall 1400 O/min.

Skal også ha ny støvsuger, helst en som klarer å få med seg kattehår og som ikke bråker. *grøss*

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i allfall godt fornøyd med min Bosch vaskemaskin. Har hatt den i 4-5 år og den har ikke trøblet enda. *bank i bordet*

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg har en Nilfisk Power Allergy støvsuger, tre katter og håndknyttede Dobag-tepper :fnise:

Støvsugeren er jeg veldig fornøyd med, og til en støvsuger å være har den et moderat støynivå.

Prismessig er den heller ikke så halvgal, og den er ikke stor som et slagskip :)

Kan anbefales :)

Edit: Lagt farve på linken.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg har en Nilfisk Power Allergy støvsuger, tre katter og håndknyttede Dobag-tepper :fnise:

Støvsugeren er jeg veldig fornøyd med, og til en støvsuger å være har den et moderat støynivå.

Prismessig er den heller ikke så halvgal, og den er ikke stor som et slagskip :)

Kan anbefales :)

Edit: Lagt farve på linken.

Tusen takk for svar, Cata og Lille-pus! :)

Hm, skal sjekke ut den støvsugeren! Når du klarer å støvsuge bort kattehår fra dine tre katter så skal den nok overleve kattehår fra én katt. :P

Min er innekatt, så det blir en god del alikevell. :fnise:

Skrevet

Vi har en Samsung vaskemaskin, den var ganske billig og virker veldig bra, vasker like bra nå som når vi kjøpte den for et par år siden.

Jeg anbefaler alle å kjøpe de poseløse støvsugerene til Dyson koster litt mere, men du trenger aldri å tenke på støvsugerposer.

Skrevet

Miele, Miele, Miele!! Vet du skrev at du ikke skulle ha det dyreste, men både støvsuger og vaskemaskin er lurt å legge litt penger i :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå for tysk. Miele, AEG, Bosh etc. Har Miele vaskemaskin, støvsuger og oppvaskmaskin. Strålende fornøyd og aldri noe tull.

Gjest Normalfordeling
Skrevet

jeg har hatt to rimelige vaskemaskiner fra Zanussi og de har funket godt. Den første varte i 10 år og da med to små unger. Nå har jeg Siemens og er også fornøyd.

Jeg ser at det anbefales Miele. Joda, har støvsuger fra Miele og er fornøyd. Jeg vet også at Miele står for kvalitet. Allikevel så er det noe om å akseptere at pr. i dag så kan jeg bruke så mye penger til dette og det er faktisk uinteressant om maskinen varer 10 eller 20 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...