Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tjoms
Skrevet

Er det noe hokus pokus med dette? Har hørt at dette må gjøres på en spesiell måte så ikke hele spillelisten slettes, er det noen her som kan noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du egentlig? Konvertere en CD til .mp3?

Overføre .mp3-filer med en playlist? Med hvilket program?

Til hva slags avspiller?

Ellers, så er vel strengt tatt google den veien ---->

Gjest Tjoms
Skrevet

Hva mener du egentlig? Konvertere en CD til .mp3?

Overføre .mp3-filer med en playlist? Med hvilket program?

Til hva slags avspiller?

Ellers, så er vel strengt tatt google den veien ---->

Overføre musikk fra spillelisten iTunes fra min Mac til Mp3 spiller ;)

Skrevet

Overføre musikk fra spillelisten iTunes fra min Mac til Mp3 spiller ;)

Ipod/phone? Isåfall er det vel bare å koble til og trykke "synkroniser".

Gjest Tjoms
Skrevet

Ipod/phone? Isåfall er det vel bare å koble til og trykke "synkroniser".

Igjen, jeg skal overføre musikk fra iTunes på min Mac til Mp3 spilleren. Jeg har hørt at det er noe med overføringen fra iTunes som kan slette spillelisten, og vil isåfall vite hvordan dette unngås.

Skrevet

Igjen, jeg skal overføre musikk fra iTunes på min Mac til Mp3 spilleren. Jeg har hørt at det er noe med overføringen fra iTunes som kan slette spillelisten, og vil isåfall vite hvordan dette unngås.

Ok. Etter å ha GOOGLET så har jeg nå funnet ut at du har en apple-mp3-spiller av ett eller annet slag.

Etter å ha GOOGLET klarer jeg heller ikke å finne noen referanser til at spillelister blir slettet under synkronisering. Kjør på.

Gjest Tjoms
Skrevet

Ok. Etter å ha GOOGLET så har jeg nå funnet ut at du har en apple-mp3-spiller av ett eller annet slag.

Etter å ha GOOGLET klarer jeg heller ikke å finne noen referanser til at spillelister blir slettet under synkronisering. Kjør på.

Du trenger ikke være frekk. Nei jeg har ikke en apple Mp3, jeg har Sony Mp3. Jeg har googlet og fant ikke svaret jeg søkte, men jeg har blitt informert av diverse el-butikker at dette er tilfelle, derfor jeg spør.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg mener å huske at musikken på iPoden min som jeg hadde lagt inn fra windows-pc`en ble slettet når jeg synkroniserte iPoden med Mac`en.

Hva slags mp3-spiller har du?

Edit: Ser nå at du har skrevet at du ikke har mp3-spiller fra Apple.

Endret av Dizzy
Gjest Tjoms
Skrevet

Jeg mener å huske at musikken på iPoden min som jeg hadde lagt inn fra windows-pc`en ble slettet når jeg synkroniserte iPoden med Mac`en.

Sony Mp3.

AnonymBruker
Skrevet

Er det nødvendig å være frekk mot ts bare fordi hun/han spør om råd framfor å google?

Hvordan har du forresten GOOGLET deg fram til at ts har en apple-mp3-spiller? Kan jo hende at vedkommende har en mp3-spiller som IKKE kommer fra apple.

Gjest Tjoms
Skrevet

Edit: Ser nå at du har skrevet at du ikke har mp3-spiller fra Apple.

Har dette noe å si? Musikken jeg har på Mp3 nå er synkronisert fra Windows, nå har jeg Mac og vil synkronisere derfra. Er det bare å kjøre på, eller er det noe jeg skal huske på?

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan det er med Sony sine mp3-spillere, men Apple sine kan i alle fall bare være enten pc-konfiguert eller mac-konfiguert. Dermed slettes spillistene dine dersom den er pc-konfiguert fra før. (Er ikke sikker på om jeg bruker riktige ord og uttrykk her så det må taes med forbehold, men mener i alle fall det er slik).

Skrevet

Har dette noe å si? Musikken jeg har på Mp3 nå er synkronisert fra Windows, nå har jeg Mac og vil synkronisere derfra. Er det bare å kjøre på, eller er det noe jeg skal huske på?

Jeg vil anta at det du har på mp3`en fra før vil bli slettet.

Gjest Tjoms
Skrevet

Jeg vil anta at det du har på mp3`en fra før vil bli slettet.

Skjønner. Men da kan jeg vel synkronisere MP3 spilleren med Mac først, eller går ikke dette?

Skrevet

Er det nødvendig å være frekk mot ts bare fordi hun/han spør om råd framfor å google?

Hvordan har du forresten GOOGLET deg fram til at ts har en apple-mp3-spiller? Kan jo hende at vedkommende har en mp3-spiller som IKKE kommer fra apple.

Ok, det var over streken frekt, jeg innrømmer det.

Jeg fant en artikkel på apple.com som hevdet at iTunes bare er kompatibelt med i-produkter, altså antok jeg at det var en ipod/phone det var snakk om. Fant senere noen eldre artkler som hevdet kompatibilitet med noen andre spillere. Sony sine ikke blant dem.

Virker ikke som om problemstillingen er aktuell, m.a.o.

Skrevet

IKKE SYNKRONISER. Det er helt unødvendig, og du mister det gamle sannsynligvis.

Åpne heller mappen du har musikken i. Deretter, åpne mappen mp3-spilleren er (kommer sikkert opp på skrivebordet ditt). Deretter bare drar du filer fra musikkvinduet, til mp3-vinduet. Easy as pie. Hvis det funker, da, man macer skal jo funke som vanlige pcer med mindre de har lagt inn sperre mot Sony... tviler på det.

Gjest Tjoms
Skrevet

IKKE SYNKRONISER. Det er helt unødvendig, og du mister det gamle sannsynligvis.

Åpne heller mappen du har musikken i. Deretter, åpne mappen mp3-spilleren er (kommer sikkert opp på skrivebordet ditt). Deretter bare drar du filer fra musikkvinduet, til mp3-vinduet. Easy as pie. Hvis det funker, da, man macer skal jo funke som vanlige pcer med mindre de har lagt inn sperre mot Sony... tviler på det.

Tusen takk for tips, jeg skal prøve dette senere i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...