Gå til innhold

*vinker*

Essi89

Anbefalte innlegg

Da ønsker jeg meg selv VELKOMMEN inn i singellivet, og inn i singelforumet her på KG :fnise:

Akkurat nå føles det godt å være her, vi får se hvor lenge det varer :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Åja så du er ledig nå ja. Kan jeg få en sjanse eller?

mEP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja så du er ledig nå ja. Kan jeg få en sjanse eller?

mEP

Få en sjanse ... :ler:

Herregud, denne uttrykksmåten er bare så jævla latterlig egentlig! :skratte:

Få en sjanse ... hos dette fantastiske kvinnemennesket som nærmest må være en gudinne liksom hehe

Hvorfor kvinner tror noe på alt våset mange menn lirer av seg kan bare gudene vite :klo:

Virkeligheten er at man ikke kan vite noe som helst mer om et menneske man ikke kjenner enn hvordan det ser ut (førsteinntrykket).

Og jeg har til gode å treffe noen gudinne - holder ikke pusten heller :smoke: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! :klemmer:

Tusen takk!!! :fnise:

Få en sjanse ... :ler:

Herregud, denne uttrykksmåten er bare så jævla latterlig egentlig! :skratte:

Få en sjanse ... hos dette fantastiske kvinnemennesket som nærmest må være en gudinne liksom hehe

Hvorfor kvinner tror noe på alt våset mange menn lirer av seg kan bare gudene vite :klo:

Virkeligheten er at man ikke kan vite noe som helst mer om et menneske man ikke kjenner enn hvordan det ser ut (førsteinntrykket).

Og jeg har til gode å treffe noen gudinne - holder ikke pusten heller :smoke: hehe

:filer: Da tenkte vi det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Velkommen skal du være!

Jeg har også nettopp meldt meg inn i singelklubben.

Det ramler tidsnok en kjæreste i fanget, så jeg har tenkt å nyte singeltilværelsen når jeg først har endt opp i den!

Ønsker deg en knall singel-sommer :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen skal du være!

Jeg har også nettopp meldt meg inn i singelklubben.

Det ramler tidsnok en kjæreste i fanget, så jeg har tenkt å nyte singeltilværelsen når jeg først har endt opp i den!

Ønsker deg en knall singel-sommer :strix:

Tusen takk, og velkommen inn i klubben du også! Var det et pent brudd, eller? :)

Her skal jeg nyte min singel-sommer i USA, så det kommer nok til å bli helt greit. Frem til da får jeg prøve å slite meg gjennom skolearbeidet og holde hodet høyt hevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Tusen takk, og velkommen inn i klubben du også! Var det et pent brudd, eller? :)

Her skal jeg nyte min singel-sommer i USA, så det kommer nok til å bli helt greit. Frem til da får jeg prøve å slite meg gjennom skolearbeidet og holde hodet høyt hevet!

Det var pent brudd ja, lite dramatikk og mye kommunikasjon, og siden dette har vært i emning lenge så har jeg bearbeidet det underveis. Pluss det var rett ting å gjøre, så derfor føles det godt å være singel selv om det jo også er litt tragisk at vi ikke klarte oss.

Hva med deg? Du virker jo svært fornøyd med å være tilbake i singellivet? =)

Gøy å reise bort da! Ta meg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...