Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ønsker jeg meg selv VELKOMMEN inn i singellivet, og inn i singelforumet her på KG :fnise:

Akkurat nå føles det godt å være her, vi får se hvor lenge det varer :jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Åja så du er ledig nå ja. Kan jeg få en sjanse eller?

mEP

AnonymBruker
Skrevet

Velkommen! :klemmer:

Skrevet

Åja så du er ledig nå ja. Kan jeg få en sjanse eller?

mEP

Få en sjanse ... :ler:

Herregud, denne uttrykksmåten er bare så jævla latterlig egentlig! :skratte:

Få en sjanse ... hos dette fantastiske kvinnemennesket som nærmest må være en gudinne liksom hehe

Hvorfor kvinner tror noe på alt våset mange menn lirer av seg kan bare gudene vite :klo:

Virkeligheten er at man ikke kan vite noe som helst mer om et menneske man ikke kjenner enn hvordan det ser ut (førsteinntrykket).

Og jeg har til gode å treffe noen gudinne - holder ikke pusten heller :smoke: hehe

Skrevet

Velkommen! :klemmer:

Tusen takk!!! :fnise:

Få en sjanse ... :ler:

Herregud, denne uttrykksmåten er bare så jævla latterlig egentlig! :skratte:

Få en sjanse ... hos dette fantastiske kvinnemennesket som nærmest må være en gudinne liksom hehe

Hvorfor kvinner tror noe på alt våset mange menn lirer av seg kan bare gudene vite :klo:

Virkeligheten er at man ikke kan vite noe som helst mer om et menneske man ikke kjenner enn hvordan det ser ut (førsteinntrykket).

Og jeg har til gode å treffe noen gudinne - holder ikke pusten heller :smoke: hehe

:filer: Da tenkte vi det samme!

Gjest Anjelika
Skrevet

Velkommen skal du være!

Jeg har også nettopp meldt meg inn i singelklubben.

Det ramler tidsnok en kjæreste i fanget, så jeg har tenkt å nyte singeltilværelsen når jeg først har endt opp i den!

Ønsker deg en knall singel-sommer :strix:

Skrevet

Velkommen skal du være!

Jeg har også nettopp meldt meg inn i singelklubben.

Det ramler tidsnok en kjæreste i fanget, så jeg har tenkt å nyte singeltilværelsen når jeg først har endt opp i den!

Ønsker deg en knall singel-sommer :strix:

Tusen takk, og velkommen inn i klubben du også! Var det et pent brudd, eller? :)

Her skal jeg nyte min singel-sommer i USA, så det kommer nok til å bli helt greit. Frem til da får jeg prøve å slite meg gjennom skolearbeidet og holde hodet høyt hevet!

Gjest Anjelika
Skrevet

Tusen takk, og velkommen inn i klubben du også! Var det et pent brudd, eller? :)

Her skal jeg nyte min singel-sommer i USA, så det kommer nok til å bli helt greit. Frem til da får jeg prøve å slite meg gjennom skolearbeidet og holde hodet høyt hevet!

Det var pent brudd ja, lite dramatikk og mye kommunikasjon, og siden dette har vært i emning lenge så har jeg bearbeidet det underveis. Pluss det var rett ting å gjøre, så derfor føles det godt å være singel selv om det jo også er litt tragisk at vi ikke klarte oss.

Hva med deg? Du virker jo svært fornøyd med å være tilbake i singellivet? =)

Gøy å reise bort da! Ta meg med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...