AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Hei, Noen som vet hvilke lokaler som er fine til bryllupsmiddag/fest på Nordfjordeid? Hvordan er det å ha bryllup på noen av hotellene? Gode erfaringer? Hvor ligger det prismessig?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #2 Skrevet 5. juni 2011 Hmm jeg tror de skal ha en pen opera der, kanskje det kan gå an å leige? Ellers hadde jeg gått for Hotell Alexandra i Loen, det er vel ikke så langt unna Norfjordeid?
Lunivere Skrevet 5. juni 2011 #3 Skrevet 5. juni 2011 Nordfjord Hotel er veldig fint synes jeg, det ligger i Nordfjordeid.
Aquarelles Skrevet 5. juni 2011 #4 Skrevet 5. juni 2011 (endret) Nordfjord Hotel er et greit valg. Her er noen andre forslag: Bryggen Hotel (Nordfjordeid) Stokkenes Gjestegard (Nordfjordeid) Bryggja Grendahus (Bryggja/Maurstad) Raftevold Hotel (Hornindal) Loenfjord Hotel (Loen - fint hotel like ved Hotel Alexandra - samme eiere) Hva med lokale grendahus? Servering / catering kan sikkert ordnes. Endret 5. juni 2011 av Aquarelles
Lunivere Skrevet 5. juni 2011 #5 Skrevet 5. juni 2011 Grendahuset på Bryggja som Aquarelles foreslo er også et greit lokale til bryllupsfest. Er fra området, og har vært på mange tilstelninger der. Det er også rosa, om det er et pluss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå