Gå til innhold

"jomfru" 26 åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 26 år, og jomfru. Har rett og slett aldri hatt tid til å ha en kjæreste eller finne meg en jente å ha sex med. Nå som jeg er ferdig utdannet, og har fått jobb og fast inntekt så har jeg faktisk helger og kvelder fri! Aldri hatt det før, så nå ønsker jeg å sette i gang å gjøre noe med "jomfru" greiene. hermetegn fordi jeg har hatt oralsex en gang.

noen ideer på hvordan jeg bør gå frem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, hva med å prøve å få kontakt med jenter?

Gjest anonym
Skrevet

det er ikke mye å tenke på, det vil skje av seg selv det der!! men ikke gjør det i fylla, det er bare tull egentlig. du vet da aldri hva du vil oppleve, og det kan jo bli litt kjipt om din første gang skulle være det. som ei jente vil også du vite når det stemmer med motparten, og håper da for din del at du får en gledelig overraskelse. for det er virkelig deilig:D

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er 26 år, og jomfru. Har rett og slett aldri hatt tid til å ha en kjæreste eller finne meg en jente å ha sex med. Nå som jeg er ferdig utdannet, og har fått jobb og fast inntekt så har jeg faktisk helger og kvelder fri! Aldri hatt det før, så nå ønsker jeg å sette i gang å gjøre noe med "jomfru" greiene. hermetegn fordi jeg har hatt oralsex en gang.

noen ideer på hvordan jeg bør gå frem?

Jeg skal være brutalt ærlig med deg. Ingen jenter vil ha en jomfru på 25 år. Det er mulig de sier det her på nettet, men ute i den virkelige verden er det annerledes, desverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være brutalt ærlig med deg. Ingen jenter vil ha en jomfru på 25 år. Det er mulig de sier det her på nettet, men ute i den virkelige verden er det annerledes, desverre.

Heller en jomfru enn en player. Å si at alle som mener noe annet enn deg lyver, er bare et dårlig forsøk på hersketeknikk.

Gjest gjest
Skrevet

TULL! jeg vil! det er jo så romantisk!

jente på 23 år :)

• Liker 1
Gjest Harry
Skrevet

Hiv deg på en bolekur. Utseende har alt å si i 2011 når alt kommer til alt. Det er i snitt 3-4 tøffel tapere rundt hvert kvinnfolk til enhver tid. Enten i sms-kø eller i nær omkrets. Du gjør det lurt å skille deg ut. Så går ting av seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...