AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Har fått meg en ny kjæreste for ett par uker siden, hun er jomfru og 24 år gammel. Sliter veldig med å få tatt jomfrudommen hennes, bruker timer på å kåte henne opp og hun er så våt at det rett å slett drypper der nede før jeg går i gang. Men allikevel går det bare ikke, når jeg prøver å presse med igjennom hinnen får hun så vondt at hun bare trekker seg unna hver eneste gang og totalt mister all tenning etter det. Har også prøvd med henne på toppen men det fungerte ikke noe særlig bedre, hun begynner gjerne å blø ett par dråper og. Har prøvd en 5-6 ganger nå men det går bare ikke. Helt jævlig å se på at hun får vondt på den måten gang på gang og skulle ønske det var over snart Alle tips er velkomne!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Du må være veldig forsiktig. Gå sakte inn og ut helt til den er inne. Det var faktisk vondt noen ganger etterpå også men det går over!
LovelyMonroe Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Det er vel bare å prøve til dere får det til, er jo ikke så mye annet å gjøre, men forstår du/dere blir frustrert, spesielt når hun får så vondt som hun gjør også. Har dere prøvd glidekrem? Tenker meg at hun blir litt ekstra anspent nå hver gang fordi hun vet det gjør litt vondt. Det er litt kjipt siden hun børr slappe helt av.. Men hva med å ta en kveld der dere kanskje tar et varmt bad, tenner stearinlys, så kan du gi henne en deilig oljemasasje, og gjerne en olje som kan brukes under samleiet også, og bare ta alt i hennes tempo. Jeg tror kanskje du kunne klart å trenge inni henne da Lykke til!
LovelyMonroe Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Og du virker som en flott kjæreste som tenker på hennes beste, og ikke bare peiser på, det er bra! 2
Gjest Consensio Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Masse god tid og gjerne litt glidekrem. Ikke tenk på penetrering i første omgang, bare kos, ha det gøy og godt, gjør alt annet man kan gjøre også kommer resten av seg selv.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 Er ikke sikkert hun slappe nok av selv om hun er "klar". Prøvd fingrene? 2
Dragonfly84 Skrevet 4. juni 2011 #7 Skrevet 4. juni 2011 Hva med å prøve en og en finger mer, til hun blir mer åpen? 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #8 Skrevet 4. juni 2011 Støtter Dragonfly84 sitt forslag. Jeg var selv veldig veldig trang, og hadde en utrolig resitant jomfruhinne, selv om jeg hadde hatt sex med flere jenter (er lesbisk). Det gjorde nemlig vondt med kun 1 finger. Da gikk det seg til etter hvert med forsiktig prøving med 1 finger, 2 fingre etc. Så kan du prøve med penis etter hvert når 3 fingre går bra. Myyyye glidemiddel er også fint. Og hun spenner seg sikkert idet du skal inn, fordi hun "forventer" at det skal gjøre vondt. Hun bør prøve å puste rolig inn og ut, slappe av, lukke øynene, slappe av i musklaturen... 1
xavi Skrevet 4. juni 2011 #10 Skrevet 4. juni 2011 Det som egentlig gjorde forskjellen for meg, var at jeg rett og slett måtte konsentrere meg om å slappe av. Jeg visste at det kom til å gjøre vondt, så uten at jeg merket det, spente jeg alle muskler. Det gikk ikke særlig bra. Men da kjæresten min ba meg slappe av og puste rolig - mens han gikk veldig sakte inn og ut av meg, så gikk det til slutt bra her også Så flott at du er så tolmodig og forståelsesfull! Det at kjæresten min var det, gjorde at det var lettere for meg å slappe av også Hun kan også hjelpe til slik at hun bestemmer farta ved å bevege hoftene sine, og "trykke seg mot deg" (hun ligger under deg). Det kan gjøre at hun føler hun har mer kontroll, og dermed kan slappe bedre av. Hun på toppen tror jeg er litt vanskeligere første gang, ettersom tyngden av kroppen din når du heller ligger oppå henne vil hjelpe dere.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #11 Skrevet 4. juni 2011 Det er nok lurt som hun over her sa, at hun burde konsentrere seg om å slappe av. Så er det lurt om du begynner veldig forsiktig og går sakte inn og ut. Først bare tuppen, så bitte litt mer, så bitte litt mer osv. helt til du er helt inne. Bruk gjerne lang tid på dette, ta steg for steg veldig sakte.
påvi Skrevet 4. juni 2011 #12 Skrevet 4. juni 2011 Selv om hun har lyst, så kan det jo hende at hun er anspent og redd for at det skal gjøre vondt. Da er det jo ikke så lett å få til. Dere må nok bare ta tiden til hjelp, og hun må fokusere mer på å slappe av :-) Du høres ut som en tålmodig og super kjæreste som er opptatt av at hun skal ha det bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå