Gå til innhold

Kastrere seg

Fremhevede innlegg

Gjest Klash
Skrevet

Er mann 29 år og jomfru. Har innsett at jeg aldri kommer til å få dame. Tenker plagsomt mye på damer og har veldig lyst på. Men er veldig sjenert, og da mener jeg veldig.

Har noen venner og har stort sett en god tone med jenter generelt, men tør liksom ikke å begynne å tafse på de, er veldig skikkelig sånn sett. De gangene jeg har vært på byen, er det flere jenter som har vært interessert uten at jeg har gjort annet enn å snakke med dem. Kamerater som jeg har vært med på byen har flere ganger pusha på for å få meg til å ligge med damer jeg møter på byen, men jeg har alltid feiga ut.

Har hatt sjansen til å få sex flere ganger, men har vært for sjenert og reservert. Nå er jeg blitt såpass gammel at man ses på som syk om man er jomfru. Dette gjør at jeg unngår å bli såpass godt kjent med folk at man snakker om sex. Jeg har ikke sagt til noen at jeg er jomfru, men jeg tror mange kan tenke seg frem til det.

Nå vurderer jeg bare å kastrere meg for å slippe å gå rundt å være seksuelt frustrert pga alle de digge damene som går rundt som jeg ikke har sjans på, og som kommer til å sky meg som pesten om de finner ut at jeg er jomfru. Har egentlig ikke lyst til bare å ha tilfeldig sex det kunne jeg sikkert fått til, men har lyst til å bli kjent med en dame men vet at det blir problemer om jeg er jomfru.Da kommer hun sikkert til å si det til alt og alle jeg kjenner.

Noen som har erfaring med å kastrere seg, blir det mindre frustrasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Skufelskrefsa
Skrevet

LOL!

(nei, det er en absurd grunn til å kastraksjon)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at du hadde angret deg veldig, og livet er langt, ts. :tristbla:

• Liker 2
Gjest Klash
Skrevet

LOL!

(nei, det er en absurd grunn til å kastraksjon)

Bare så kjipt å gå rundt å tenke på damer og aldri få dempet den lysten. Om jeg hadde kastrert meg hadde jeg fått mer overskudd til andre ting som jeg trenger å gjøre men ikke får gjort pga frustrasjon.

Et alternativ er å få seg dame, men det virker veldig vanskelig når du er jomfru og 29 år.

Gjest Gjest
Skrevet

Bare så kjipt å gå rundt å tenke på damer og aldri få dempet den lysten. Om jeg hadde kastrert meg hadde jeg fått mer overskudd til andre ting som jeg trenger å gjøre men ikke får gjort pga frustrasjon.

Et alternativ er å få seg dame, men det virker veldig vanskelig når du er jomfru og 29 år.

Skjønner at det er frustrerende men å kastrere seg er et dårlig alternativ. Du veit aldri når sjansen byr seg. Det at du er jomfru er vel ikke noen hindring, det trenger du ikke fortelle noe om. Kanskje kan du fortelle det når dere har vært sammen em stund men du behøver liksom ikke buse ut med det på første date.

Det høres ut som det beste for deg er å bli sammen med noen og så vente en stund med å ha sex slik at du blir trygg og overvinner sjenertheten. Du sier jo du ikke har noe problem med å snakke med jenter så da kan du vel be med deg damer på date?

Skrevet

Kanskje du ikke skal tenke så mye på at du er jomfru, og heller bare bli kjent med en person uten at det skal bli et stort tema? Og om dama blir uinteressert bare fordi du ikke har hatt sex med noen før, så er det jo ikke deg det er noe galt med. :)

Kan være mange grunner til å ikke ha sex, og det at du ikke vil ha tilfeldig sex, sier mye om hvilken type mann du er, og det går i positiv favør for min del i allefall.

Kastrering er neppe veien å gå. :P Du vet, mange dyr som er kastrerte har fortsatt lysten i behold ;)

Lykke til i allefall. :)

• Liker 1
Gjest klash
Skrevet

Skjønner at det er frustrerende men å kastrere seg er et dårlig alternativ. Du veit aldri når sjansen byr seg. Det at du er jomfru er vel ikke noen hindring, det trenger du ikke fortelle noe om. Kanskje kan du fortelle det når dere har vært sammen em stund men du behøver liksom ikke buse ut med det på første date.

Det høres ut som det beste for deg er å bli sammen med noen og så vente en stund med å ha sex slik at du blir trygg og overvinner sjenertheten. Du sier jo du ikke har noe problem med å snakke med jenter så da kan du vel be med deg damer på date?

Men når man blir kjent med jenter blir det alltid snakk om hvor lenge du har vært singel? Da vrir jeg meg unna og da avslører jeg meg, og har heller ikke lyst til å lyve da jeg har lyst til å bli kjent med jenta.

Om jeg er 29 år og sier at jeg aldri har hatt et forhold så har jeg ikke sjans.

Når du er på min alder skal du gjerne ha hatt et par forhold bak deg for at damene skal finne deg interessant, et alterntativ kunne vært å gå for noe mye yngre men det er ikke noe som tiltrekker meg.

Gjest Ruccola
Skrevet

Når du treffer rette dama kommer hverken hun eller du til å bry deg ;)

Og i min verden vil jeg mye heller ha en som er jomfru eller en som er sterilisert!

Se på deg selv i speilet om morgenen og si til deg selv at du er verdifull, og at "vi to" skal bli mer selvsikre!

(Jada, jeg mener det faktisk!)

Kusina mi gjorde dette og klarte å forandre måten hun var på! hun ble rett og slett mer selvsikker av å pushe seg selv på denne måten!

Gikk rett til speilet og sa " Hei snuppa! I dag skal vi ha en BRA dag"!

Funker for noen, så verdt et forsøk ;)

Lykke til! :D

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Men når man blir kjent med jenter blir det alltid snakk om hvor lenge du har vært singel? Da vrir jeg meg unna og da avslører jeg meg, og har heller ikke lyst til å lyve da jeg har lyst til å bli kjent med jenta.

Når du er på min alder skal du gjerne ha hatt et par forhold bak deg for at damene skal finne deg interessant, et alterntativ kunne vært å gå for noe mye yngre men det er ikke noe som tiltrekker meg.

Er det slik at du er en OK fyr men bare veldig sjenert så kan du vel dra en hvit løgn uten noe som helst dårlig samvittighet. Si at det ble slutt med eksen for 2-3 år sida og hun flytta til et annet sted i landet.

Gjest Gjest
Skrevet

Velg i såfall kjemisk kastering og ikke kirurgisk. Førstnevnte kan du reversere når livet endrer seg for deg.

Gjest womenwomen
Skrevet

Har tuffet på menn jeg vil kalle utrolig kjekke og såkalt player . Noen av disse har heller aldri vært i seriøse langvarige forhold . Men kunn hatt korte damebekjentskaper de sikkert har både rotet med og hatt sex med . Og disse mennene har vært over 40 år gamle !!! Så om du sier at du aldri har hatt noe seriøst lanhvarig forhold , så høres det egentlig ikke rart ut . Hun vil da tenke at du ikke har hatt samboerskap før , og det er det6 ho mange som ikke har hatt , selv etter passert 40 år .

Vær så snill å ikke kastrer deg . Det vil du angre på . Og tenk om du treffer drømmedama litt senere . HVA skal du si til henne da ? At du har kastrert deg blir vanskelig å skjule , og kan ikke gjøres om igjen . Det er fullstendig idiotisk å gjøre , så ung som du er . Du mister tidsnok sexlysten litt etter litt , etterhvert som du blir en gammel mann , og det på naturlig vis . Nemlig lavere testosteron produksjon jo eldre du blir .

Du er sikkert en kjempeflott mann en dame kommer til å bli kjempeglad for å få en vakker dag . Bare positivt at du ikke har ligget masse rundt tidligere .

Desuten trenger du aldri nevne at du er / var jomfru . Hun har ingen mulighet til å merke det likevell . Du kan unskylde deg med at det er lenge siden sist du hadde sex med dame , og derfor er litt ute av trening . Ellers kan du lese deg opp på teoretisk kunnskap som er god å ha i sengen . Da vil hun i hvertfall ikke skjønne at du er jomfru eller uerfaren.

Du trenger ikke lyve , men du trenger heller ikke å fortelle absolutt allt .

Syns det er trist at du tenker som du gjør . Damer flest sier ikke nei takk til en jomfru mann eller uerfaren mann , uansett hvor gammel han er . Disse kan jo raskt læres opp og bli superbra elskere .Særlig om de treffer på en erfaren kvinne som kan lære fra seg . Hadde ikke brydd meg noe om en mann sa hjan var jomfru i en alder av 30 . Liker vi hverandre , er det det viktigste. Resten finner vi ut av sammen etterhvert .Alle par må prøve og feile litt sammen , før de finner ut av det . Uansett om de har erfaring eller ikke . Så du stiller ikke i en annen situasjon , enn en mann som har masse erfaring fra før .Enhver dame er jo forskjellig i sengen . Så du må jo bare spørre deg fra hva hun liker . Akkurat som han som har mye erfaring , må gjøre med ny dame uansett .

Om du ikke avviser de du liker så ordner allt seg på et blunk . Snart har du nok både dame og er ikke jomfru lenger tipper jeg . Se lyst på fremtiden og ikke avvis de damene du selv liker .

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Ikke! Baller og skarpe gjenstander hører ikke sammen.

Skrevet

Meh, er nok mange damer som ikke bryr seg om du er 29 og jomfru. Selv om de kanskje tenker at det er litt rart, så driter dem i det så lenge du er en snill og grei kar!

Don't worry. (Og ikke kastrer deg, stor sjanse for at du angrer senere.)

Prøv å forandre bittelitt på væremåten (altså å være SÅ sjenert og reservert) så finner du deg ei på et blunk!

Lykke til! :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange snille og hyggelige trøstekommentarer her ser jeg. Vurder å skaff deg hjelp slik at du ikke råtner fullstendig opp. Husk internettet og det virkelige liv er to vidt forskjellige ting. Her er folk hyggelige, men damene vil snu på hælen når de hører at du er jomfru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...