Gjest care Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Hei Jeg skal hjelpe mamma med å finne en parkett som er god, men ikke for dyr. Så lurer jeg på om parketten på IKEA er god, er det noen som har denne? Dele erfaringer? Anyone? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Har de parkett på Ikea? Her i Bergen har de ikke hatt det på mange år, tror ikke det står i katalogen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg tror ikke at laminaten de har/hadde på IKEA er av de beste akkurat. Parkett har de vel aldri hatt, tror jeg. Har heller ikke sett at de har hatt laminat på leeenge, men det kan jo hende at jeg bare har hoppet over den delen. Jeg ville heller tatt meg en tur på Interiør-land. Der har de godt utvalg i både laminat og parkett. Ikke så dyrt der heller. Vi har kjøpt laminat (click-system) der og er kjempefornøyde med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 IKEA sluttet med laminat for... 3 år siden, tror jeg. (Men det var helt grei kvalitet på det da de hadde det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 Ok, det var det jeg lurte på. Var litt usikker på om de hadde parkett. Vel, da går jeg videre. Takk for svar jenter. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermann Skrevet 12. november 2003 #6 Del Skrevet 12. november 2003 De solgte ihvertfall parkett på Alnabru i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå