Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2002 #1 Skrevet 12. mai 2002 Jeg har nå kommet en plass i livt der det siser stopp...akkurat nå er jeg veldig langt nede. Min kjære som jeg ha vært sammen med i 1,5 år gjorde d slutt med meg i går pga. han så jeg stod ved siden av en jeg var litt borti i fjord sommer, mens jeg var sammen med han. Begge parter vet om d..Jeg snakka ikke med han, jeg sa kun: "Gå vekk", nettopp for at ikke dette skulle skje. Min kjære tror meg selfølgelig ikke.. Jeg orker ikke mer, han er verdens snilleste og herligste gutt. Du skal lete lenge etter å finne en som han...finnes omtrent ikke noe vondt i han..men siden mars har vi kranglet litt, da vi kun har kranglet 2 ganger før skikkelig.. Jeg klarer ikke ett liv uten han.. På toppen av det hele ringte ei vennine av meg og skjellte meg ut..Jeg gråt i hele går.. Hun la opp til at alle va negative til meg, at jeg hang ut folk osv. noe som overhode ikke stemmer. Jeg føler nå at jeg ikke kan stole på noen i vennine gjengen lengre.. Føler meg ensom i ett helvette..er totalt knust. Aner ikke hva jeg skal ta meg til...gutt som jeg elsker så høyt er bort fra meg og føle på toppen av det hele at jeg ikke har noen venner etter det hun sa i går.. Takknemelig får allt råd og tips om hva jeg kan gjøre.. Hilsen ensom jente 18 år..
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #2 Skrevet 13. mai 2002 Kjære deg! Selv om alt virker tungt og trist nå, så lover jeg deg at det går over. Kjærlighetssorg er en del av livet, og dette er garantert ikke den første du opplever. Brutalt, men sant. Og du kommer styrket ut etter hver opplevelse. Jeg har hatt noen fæle kjærlighetssorger fra jeg var 17 til 25 år. Helt grusomt! Men jeg kom over dem, jeg møtte nye kjærester - og livet gikk videre! Ta denne erfaringen med deg! Reis deg opp, rett ryggen og se fremover! Du er bare 18 år. Nyt livet, og bind deg ikke før du er absolutt sikker på at dette mennesket vil du dele livet fullt og helt med. Skaff deg din egen plattform. Ta en god utdannelse, få deg en skikkelig jobb slik at du kan forsørge deg selv - da kommer selvtilliten på kjøpet! Jeg fant ikke min mann før jeg var 26, men gudene skal vite at jeg kysset mange frosker jeg trodde var Den rette før jeg traff ham! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå