sssshh18 Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Hvor går ferien deres i sommer? Bare lurer siden jeg selv ikke har planlagt noe ferie ennå, så kult å høre hvor dere skal :-)
Gjest Consensio Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Vi skal til hytta som vanlig. Blir der store deler av sommeren. Blir deilig å kunne ligge på brygga og sole seg, ta en kanotur, fiske, grille, sitte å se på rådyrene om kvelden osv
Mystique X Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 jeg skal på sydentur og hyttetur! Gleder meg til å ligge på straden og få sol på meg.
Gjest Fable Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Jobbe hele sommeren, så bærer det vekk i 3 måneder til høsten. Så rent lite som skjer sommeren her =/
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Jobbe rævva av meg hele sommeren. Men skal muligens en liten tur til svenskegrensa for å besøke familie
gladidag Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Er på ferie nå! Ligger og slakker ved et famtastisk infinitypool på Bohol, Fillipinene;) Livet er deilig!
Anglofil Skrevet 5. juni 2011 #8 Skrevet 5. juni 2011 Jobber fulltid i min sommerfeire (ferie fra studiene) frem til den 1.august, da har jeg tre uker med sommerferie (men studiene starter igjen midt i). Skal gifte meg den 6.august, utover det blir det noen dager i Amsterdam. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #10 Skrevet 11. juni 2011 Skal være i/ved middelhavet i to måneder, og jobbe en uke. Blir rimelig sweet!
Gjest Aria. Skrevet 11. juni 2011 #13 Skrevet 11. juni 2011 Skal en langhelg til Kr. sand. Ellers er det work work work...
meta2 Skrevet 13. juni 2011 #14 Skrevet 13. juni 2011 Vi har alt vært en lang helg på Rjukan/Gaustatoppen. Skal nå en helg til Voss og så blir det fem dager i Kristiansand. Hjem og vaske litt klær før turen går til Færøyene. Så blir det en helg på Ål, og jeg håper vi kan få til en gåtur fra Finse til Haugastøl for hele familien. Vi har fri biletter med toget. Og rimelig overnatting begge plassene. En god del reising i sommer.
*Ariel* Skrevet 15. juni 2011 #17 Skrevet 15. juni 2011 Jeg og ungene tar turen til Kreta på lørdag. Vi blir i to uker. Gubben blir hjemme for å pusse opp vårt soverom og guttungen sin bule. Heldige meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå