Gå til innhold

kan en 1,5 åring bruke "vanlige" joggesko?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Min datter må snart ha nye sko igjen, for de hun har begynner å bli litt for små. De hun har er skinnsko fra Ecco, sånne typiske førstegangssko. Er veldig fornøyde med de altså, men når jeg kikker i butikkene ser jeg mange fine joggesko også. Nå går hun stødig og fint (hun er snart 17 mnd gammel), og jeg lurer derfor på om man kan la de små bruke disse joggeskoene?

Har skjønt at jeg nok må lete litt også for å finne bra joggesko, for de fleste jeg har sett på er blinkesko med veldig stiv såle, og det kan da ikke være noe bra? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både adidas og Viking har joggesko som er litt høye, disse kan fint brukes. Sikkert vanlige joggesko også, men vi holdt oss til Ecco skinnsko/førstegangssko den sommeren gutten var halvannet år gammel.

Har personlig liten sans for blinkesko, lynet-sko, spidermansko osv. De er ofte av dårlig kvalitet og koster like mye som skikkelige sko på grunn av logo og lys.

• Liker 1
Skrevet

Vi har kjøpt vanlige joggesko til snart 2åringen vår nå i sommer.. Hun har et par med blinkegreier på, men vi kjøper kun sko som har bøyelig såle.. Og jeg ser at i bhg så er det vanlige sko som blir brukt på avdelingen hennes (fra 1 til 2år)

Skrevet

Så lenge skoene er lette, har myk såle, og stødig hælkappe, så går nok det fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...