Avalon Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 I hvilke skobutikker kan man finne sko fra scholl? Har tittet på både nelly.com og brandos men størrelsen min har de ikke, så da lurer jeg på om det finnes skobutikker, f.eks eurosko e.l som også fører dem?
kanelsnurr Skrevet 6. juni 2011 #2 Skrevet 6. juni 2011 Ikke skobutikk, men er ganske sikker på at litt store helsekostbutikker ofte har scholl-sko. Men de har vel ofte bare noen få modeller da.
Avalon Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2011 Ikke skobutikk, men er ganske sikker på at litt store helsekostbutikker ofte har scholl-sko. Men de har vel ofte bare noen få modeller da. Hmmm, ja kan tenke meg det, og at de kun har de flate modellene. Får håpe de får inn størrelsen min på nettet da
Brukernavn Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Vi kjøpte Scholl-sko i en skobutikk i helgen, faktisk. Men tror ikke det var en kjede, så da vet jeg ikke hvor mye det hjelper Men det viser i hvert fall at enkelte skobutikker kan ha dette merket
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #5 Skrevet 8. juni 2011 Apoteket pleier å ha sandaler fra det merket i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå