AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Hei! Jeg farget øyevippene mine og har fått farge under øynene. Det ser ikke pent ut :-| Hva kan jeg gjøre for å få det bort?? Har jo fått hårfarge i ansiktet mange ganger, har aldri hatt noen problemer med å få det bort.
BlackBerry Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Har ikke noe råd om hvordan få det vekk, men neste gang burde du smøre vaselin rundt øynene først, da fester ikke fargen seg på huden.
chikako Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Prøv å eksfoliere, så får du vekk døde hudceller. Vask med mild såpe, og gi huden tid til å hvile. Ikke bli desperat og bruk hardere midler; huden rundt øynene er ømfintlig.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Har ikke noe råd om hvordan få det vekk, men neste gang burde du smøre vaselin rundt øynene først, da fester ikke fargen seg på huden. Det fulgte med en vaselinlignende krem som jeg brukte. Jeg har gjort det mange ganger før, men denne gangen klarte det altså å feste seg litt farge på huden.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Prøv å eksfoliere, så får du vekk døde hudceller. Vask med mild såpe, og gi huden tid til å hvile. Ikke bli desperat og bruk hardere midler; huden rundt øynene er ømfintlig. Takk
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 Prøv å eksfoliere, så får du vekk døde hudceller. Vask med mild såpe, og gi huden tid til å hvile. Ikke bli desperat og bruk hardere midler; huden rundt øynene er ømfintlig. Trodde man ikke skulle eksfoliere rundt øynene, siden huden er så tynn der?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #8 Skrevet 5. juni 2011 Aske? Sitron? Hvis du er desperat da... Tror aldri jeg blir så desperat at jeg putter sitron i nærheten av øynene :gjeiper: Eksfoliering hjalp litt, det er hvertfall ikke så tydelig nå. Det stemmer at huden er veldig ømfintlig rundt øynene, men jeg passer alltid godt på den, har ikke lyst på poser og sånt . Regner med at det ikke er krise om jeg gjør dette her en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå