Dolly-Betty Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Noen som vet hvor man kan kjøpe RFSU Profil i mer enn 10 pk?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Kjøpe flere pakker av gangen? På rfsu.no tror jeg du kan kjøpe profil 30pk.
Rosalie Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Her: http://www.rfsu.se/no/Norsk/Produkter/Kondomer/Profil/
Dolly-Betty Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2011 Takk for tips! Jeg kikket på kondomeriet.no... Tenkte ikke på at RFSU hadde egen nettside... :gjeiper:
Dolly-Betty Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2011 www.gratiskondomer.no der får du de gratis Der står det at tilbudet er beregnet for ungdom. Da mener de vel neppe for det som er 24 år... 1
Gjest gjest Skrevet 4. juni 2011 #7 Skrevet 4. juni 2011 Tja, jeg er 24 og fikk bestillt uten problem
Dolly-Betty Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2011 Tja, jeg er 24 og fikk bestillt uten problem De sjekker kanskje ikke alder da...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #10 Skrevet 4. juni 2011 Jeg er eldre enn det og jeg har ennå ikke fått i posten. Kanskje de sjekker alder alikevel?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #11 Skrevet 4. juni 2011 jeg har fått flere ganger siste året og jeg er 27 år...
Dolly-Betty Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2011 Jeg må jammen meg prøve det... Er det noe bra kondomer? Merkevare som ikke sprekker? :gjeiper: Takk til dere som sier at vi i tjueårene fortsatt er ungdom. Har begynt å føle meg eldre i det siste, så det var en oppkvikkis!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #13 Skrevet 4. juni 2011 AB # 11 Vi har brukt noen runder av disse kondomene og aldri vært med på at de har sprukket. De skal jo også ha blitt "godkjent for bruk"... Vi er ihvertfall veldig fornøyde med dem, og enkelt og greit er det å bestille også...
Dolly-Betty Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #14 Skrevet 4. juni 2011 AB # 11 Vi har brukt noen runder av disse kondomene og aldri vært med på at de har sprukket. De skal jo også ha blitt "godkjent for bruk"... Vi er ihvertfall veldig fornøyde med dem, og enkelt og greit er det å bestille også... Bestilte tidligere i dag fra rfsu, men neste gang vi trenger så skal jeg teste ut de gratis Godt tips. Kommer det forresten diskret pakket eller står det KONDOMER med store svarte bokstaver på pakken?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #15 Skrevet 5. juni 2011 Bestilte tidligere i dag fra rfsu, men neste gang vi trenger så skal jeg teste ut de gratis Godt tips. Kommer det forresten diskret pakket eller står det KONDOMER med store svarte bokstaver på pakken? "En pakke med 20 kondomer blir sendt hjem til deg i nøytral konvolutt med avsender Cefem AS."
Dolly-Betty Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #16 Skrevet 5. juni 2011 "En pakke med 20 kondomer blir sendt hjem til deg i nøytral konvolutt med avsender Cefem AS." Det høres jo bra ut
Pialill Skrevet 5. juni 2011 #17 Skrevet 5. juni 2011 Jeg bestilte fra gratiskondomer.no for en stund siden. De kom to dager etter i posten, i en hvit konvolutt, ingen andre enn meg som viste hva det var "Kondomene tilfredsstiller strenge internasjonale kvalitets standarder" far nettsiden Kan bestilles en gang hver 14. dag 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå