Felia Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 Hei. Jeg er forlover og vi skal finne en kjole som jeg kan ha. Spørsmålet er hvor har de de fineste kjolene i Kristiansand? Hvilken butikk anbefaler du? Var innom Agape, så skal inn dit igjen for å se litt. Men syns de kjolene er så tjukke?! Dette er jo sommer-bryllup, så vil ikke renne vekk heller... Hjelp? Også er det jo det store da.. Tale. Jeg er ikke et talemenneske i det hele tatt. Vi snakker om 150 gjester og jeg skjelver bare av å tenke på tanken Lurer på om noen andre har et anna forslag til hva jeg kan gjøre? Hva gjorde din forlover i ditt bryllup? All hjelp mottas med STOOOR takk.
Gjest Solstråla88 Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 nå vet ikke jeg helt hva slags butikker dere har i kr.sand, men de "tjukke" kjolene på agape er ikke så ikke, er stortsett bare tyll, men jeg stor de også har litt tynnere i chiffon eller noe. Ellers kan du jo prøve floyd, b-young, risøe, gina ticot har jeg har litt fine kjoler, cubus kan ha, eller så er det jo gennerelt brudesalonger da. du har jo også e-bay, finn og andre nettsider. Talen din kan jeg nok ikke hjelpe deg meg, men hva meg en felles sang, lag en sang om hva dere har gjort ilag.?
Gjest charella Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Jeg også er forlover. Kvir meg til den talen :/ hun skal gifte seg om to uker og jeg har ikke begynt en gang :o
Felia Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. juni 2011 nå vet ikke jeg helt hva slags butikker dere har i kr.sand, men de "tjukke" kjolene på agape er ikke så ikke, er stortsett bare tyll, men jeg stor de også har litt tynnere i chiffon eller noe. Ellers kan du jo prøve floyd, b-young, risøe, gina ticot har jeg har litt fine kjoler, cubus kan ha, eller så er det jo gennerelt brudesalonger da. du har jo også e-bay, finn og andre nettsider. Talen din kan jeg nok ikke hjelpe deg meg, men hva meg en felles sang, lag en sang om hva dere har gjort ilag.? Takk for svar og forslag
Felia Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2011 Jeg også er forlover. Kvir meg til den talen :/ hun skal gifte seg om to uker og jeg har ikke begynt en gang :o Huff. Du må ha masse lykke til!
Barcelone Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 Hva er dresskoden? Du kan jo f.eks sjekke Snefrids hus, La Maison eller Moods of Norway i Kristiansand og så har du Den lille eksklusive i Søgne. Leide brudekjolen min på den i Søgne. Fantastisk service og fine kjoler.
Gjest Imsdal Skrevet 4. juni 2011 #7 Skrevet 4. juni 2011 (endret) Å skrive talen som vers og på rim, gjør det mye lettere å lese den. Det gjorde jeg når jeg var forlover, og det var i grunn ikke no å grue seg for Klart man er nervøs, men etter på er det ganske herlig å ha gjort noe man trodde man ikke turte. Øv den godt inn, så du får inn flyten. Det som er litt annerledes når man holder tale i bryllup er at alle er "på lag" med deg, og talen til forlovere er stort sett 100 ganger festligere enn gamle onkler som skal preke i sju lange og sju breie. På www.1001sang.no finner du en del tips om tale, hva du bør ha med og ikke Lykke til! PS, om du ikke vil holde tale kan du jo skrive sang til allsang eller lage film med bilder og filmsnutter fra minner dere har sammen, flett inn litt tekst og koselig musikk :)Det er ganske enkelt å gjøre det i Windows media player.. Endret 4. juni 2011 av Imsdal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå