Danrio Skrevet 4. juni 2011 #1 Skrevet 4. juni 2011 (endret) Med dere er: Dere ser det fine i farger og mønster. Dere er hovedsakelig lyspunktet i dagen min når jeg ser dere smile eller le. Dere(fleste) vet akkurat hva man skal ha på seg for å se anstendig ut, men samtidig frustrere vettet av meg. Dere er opptatt av at dere skal dufte godt(frustrer enda mer) Dere er alltid så behersket og selv om jeg er større en de fleste av dere blir jeg alikevel veldig liten blandt dere. Dere oseer av "Klem meg" men man må fange dere først(Frustrerende) Dere ser så mange ting som oss menn ikke ser. Dere er så pene. Håper jeg en dag får tak i en av dere. Hilsen Nordleningen. Endret 4. juni 2011 av Danrio 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Danrio, du er hjertelig velkommen her til oss damene. Vi har en del flotte mannebein her allerede og tar veldig gjerne i mot flere sånne prakteksemplarer av arten.
Steinar40 Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 Dere er alltid så behersket Alltid behersket??? Nå er du nok langt i overkant drømmende og i det romantiske hjørnet her 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå