Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sue84
Skrevet (endret)

vi er 2 par som skal til syden (hellas forhåpentligvis) i uke 28/29..

de andre begynner og stresse med å bestille allerede.. Jeg sier at det er kansje best og vente til 2/3 uker før vi reiser siden vi vil reise med restplass..

Men de andre sier det ikke spiller noen rolle for det blir bare dyrere?? stemmer d?

Jeg får for meg at dess nærmere reisetid vi bestiller dess billigere blir det??

Endret av sue84
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hvordan sommeren er der du bor. Et år satset vi på restplass og kom oss en uke til Tyrkia for 4k, da var sommeren dårlig. Året etterpå bestilte vi i god tid og fikk 2 uker, rett ved stranden til 3500,-

I år er det meldt dårlig sommer her, så vi har bestilt 2 ukerstur til 5k med spesifisert hotell. Tørr ikke satse på restplass da, og ser at de andre turene til samme hotellet allerede er utsolgt.

Skrevet

Vanligvis så er det slik at jo kortere tid i forvegen du bestiller, jo billigere er det. Men nå skal dere jo reise midt i høysesongen, så jeg tror ikke det vil finnes billige restplasser uansett. Jeg ville iallfall ikke gamblet på det!

Skrevet

Restplasser blir billigere dess nærmere avreise dato det er. Det finnes så og si alltid restplasser, men dere vil sannsynligvis ende opp på ett dritthotell ettersom det er midt i ferien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...