AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 ARG!! Synes det er så kjedelig at alle de kjekke, hyggelige mennene jeg møter på nettdating kommer fra Oslo eller andre byer langt i fra. Selv bor jeg i Bergen noe som gjør datingen uaktuelt. (Vil ikke starte noe avstandsforhold) Kjekke gutter spre dere litt a!!
Gjest Katten. Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Bor man i Bergen har man generelt sett tapt i ludo. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Merkelig det der.. Når jeg bodde i oslo, syntes jeg de fleste kjekke menn var i stavanger. Så flytta jeg til stavanger, og da syntes jeg de i oslo var kjekkest.. Hehe
Steinar40 Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Hvor kjekke folk bor er helt tilfeldig. Men det sier seg selv at sannsynligheten er størst for at også kjekke folk bor der det totalt sett bor flest folk som i Oslo. Men å ikke starte noe avstandsforhold er i hvertfall bare fornuftig!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Gresset er grønnere og det der...føltes obligatorisk å si. 1
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 Jeg vet! Selv syns jeg de kjekke gutta bor i Sverige og Italia og avstandsforhold funker ikke for sånne sjalu damer som meg. Håper det ordner seg for deg ts!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #8 Skrevet 5. juni 2011 Kanskje fordi det faktisk bor 2 1/2 gang så mange folk i Oslo som i Bergen? Altså med større utvalg er sannsynligheten tilsvarende stor for at det er flere kjekke gutter her.
Nymph Skrevet 5. juni 2011 #9 Skrevet 5. juni 2011 ....eller at Oslogutta henger oftere på nettdating enn Bergensgutta, som trives best IRL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå