AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har nettopp sikret meg drømmeleiligheten Og kjøkkenet er helt fantastisk synes jeg! Ikke sånn som alle andre har. et gammelt kjøkken som er pusset opp. gamle hvite takhøye skap, grønne og hvite fliser mellom benk og skap. Jeg vet jeg har sett flere blader med litt "gammeldagse" superstilige kjøkken. men jeg greier ikke google meg fram til noe! Noe som kan hjelpe meg? 1
Sulosi Skrevet 4. juni 2011 #2 Skrevet 4. juni 2011 Heldiggris Slikt kjøkken skal jeg ha neste gang jeg kjøper hus. Gråter når jeg ser folk bare rive det ut for å sette inn nytt. Har desverre ingen link å gi deg men jeg kunne tenke å male alt hvitt og hatt gult kjøkkenbord og gjerne ulike farger på stolene. Pynte med litt rare ting på veggene, krydderurter og gjerne en sort tallerkenhylle til antikke tallerkner og fat )
Jamme Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Jeg vet ikke helt hvor gammeldags du tenker, men Underbara Clara har veldig fint kjøkken, synes jeg. De fikk en gammel 50-talls kjøkkeninnredning som de innstallerte i huset sitt. Bare titt litt rundt på bloggen hennes, så finner du kanskje noen fine tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå