Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ny mobil telefon, og valget er litt uklart, men har falt litt for både Huawei U8800 og HTC Desire S. Det som er litt ekkelt, er at Huawei U8800 ikke har norskt tastatur, men skjønner det kan endres med Keyboard fra Android Market. Og den er billig i forhold til innholdet. Nå spiller det ingen rolle sånn teknisk hva den inneholder, siden jeg bruker mobilen kun til ringe, sms, kamera og nett. Resten kan jeg rett og slett ingenting med :sjenert: Apps og slikt skjønner jeg ikke mye av, men skal prøve å lære etterhvert :fnise: (har SE experia x10 nå)

HTC Desire S har også fått gode kritikker/karakterer, og har veldig lyst på den også, men den er litt dyrere igjen.

Nå har jeg søkt litt rundt og lest flere reviews, men klarer likevel ikke å bestemme meg siden det meste i disse reviews`ene går på tekniske ting jeg ikke helt skjønner så mye av.

Så, derfor lurte jeg på om noen av dere kloke folk ville hjelpe meg litt på vei med valget? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Siklet litt på HTC'en selv, men endte opp med å bestille Samsung Galaxy S 2, men ettersom den ikke har ankommet enda kan jeg ikke si noe om den... Gleder meg til den kommer! Av de to der tror jeg jeg ville valgt HTC, synes rett og slett den ser fin ut og virker bra, ut i fra de tjeg har lest, Lykke til meg leketøysvalget :)

Skrevet

Ja, har veldig lyst på Samsung Galaxy også faktisk. Men jeg er veldig usikker! Jammen ikke lett å bestemme seg i denne mobil jungelen... Håper jeg får masse svar i allefall, det hjelper godt på ;) Hva ble prisen totalt på Samsung Galaxy`n du bestilte? Veldig greit, uansett hvilken mobil man kjøper, at den kjøper billigst mulig :fnise:

Grattis forresten, du får skrive litt om den når du får den :)

Gjest Heloise
Skrevet

Den kom på rett over 5000,- med noe garantier og leveranse osv. J*velig dyrt men jeg unner meg dyre leketøy en gang i sjeldenheten.

Mener at prisforskjellen mellom Samsungen og HTC'en ikke var så stor? Har så treg internettilgang her nå at jeg ikke får sjekket :(

Takk! Skal si noen ord når jeg har fått herligheten i hus! :)

Skrevet

Ja, det er dyrt. Htc`n kan jeg kjøpe til rundt 3500kr +/- på elektrobutikkene her ser jeg, så forskjell blir det. Får tenke og gruble litt på det :)

Flere? Noen som kan si noe om Huawei f.eks??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...