AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Jeg sliter med å gå OPP i vekt. Er mye for tynn og føler jeg ikke har noe "former", noe som kan være ganske kjipt.. Så jeg lurte på om noen har tips til å gå opp i vekt på en måte så det ikke ligger seg bare på magen, men overalt Ikke si spis hele tiden for jeg spiser bokstavligtalt hele tiden fra før, og ikke spesielt sunt heller
lovedrug Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Shakes som de selger på treningsstudio, mange kalorier . De gir det til folk som har misbrukt amfetamin i mange år så de skal legge på seg lettere å bli frisk. Prøv den fra gymgrosisten eller hva det heter:P
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #3 Skrevet 4. juni 2011 Det nytter ikke å styre hvor på kroppen man skal legge på seg. Akkurat som det ikke går ann å styre hvor på kroppen man skal miste fett. Vil du opp i vekt, må du spise mer kalorier enn du forbruker. Det er den eneste løsningen.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #4 Skrevet 4. juni 2011 Angående overskriften: Jo, dette er såre enkelt. Du legger deg ned på, ja, la oss si en seng, greit med mykt underlag. Så legger jeg meg oppå deg, trengte du virkelig å opprette en tråd om dette? Dette er vel kosthold og trening, ikke datingservice? 5
Fanta Exotic Skrevet 4. juni 2011 #5 Skrevet 4. juni 2011 Spis kaloririke, sunne matvarer som nøtter, avokado, banan og bruk olje i matretter
Husplante Skrevet 4. juni 2011 #6 Skrevet 4. juni 2011 (endret) Studier har vist (vel, ifølge en video jeg så, kan dermed ikke gi kilder) at folk flest som ikke legger på seg nok, ikke spiser nok heller; så enkelt som det. De forbrenner ikke mer enn andre. Derfor: Spis deg til du blir mett, spis ofte, spis fete og naturlige ting som Fanta Exotic sa over meg her: avokado, nøtter, oljer etc. Kanskje begynne med styrketrening i tillegg? Skal å lest flere steder at dette hjelper. Men ikke løping og aerobic, det virker mot sin mening. Edit: Jeg så først nå at du skrev du allerede spiser ofte, så ikke ta det som utgangspunkt i såfall... Da har det nok heller noe med hva du spiser å gjøre. Du skal ikke spise junkfood osv, du skal spise helt normal mat med mye proteiner og naturlig fett. Leste et sted at man kan ta olivenoljetillegg hver dag... som tran. 4 ss olivenolje før du legger deg, eller spis det med annen mat, og litt før du legger deg. Endret 4. juni 2011 av Husplante
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Noen fler som har noen innspill? Jeg sliter med det samme.
frøken_tralala Skrevet 5. juni 2011 #8 Skrevet 5. juni 2011 Angående overskriften: Jo, dette er såre enkelt. Du legger deg ned på, ja, la oss si en seng, greit med mykt underlag. Så legger jeg meg oppå deg, trengte du virkelig å opprette en tråd om dette? Dette er vel kosthold og trening, ikke datingservice? hahahaha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå