Arkana Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Eldstemann gulpet mye. Tror ikke han sluttet helt før rundt 6 mnd (han begynte med fast føde ved 4 mnd, da ble det litt bedre, men ikke helt borte).
Vibi Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Vi hadde en skikkelig gulpegutt. Det ble noe bedre da vi begynte med fast føde, men helt bra ble det ikke før jeg sluttet og amme.
Gjest Krizzy Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Han gulpet vel litt smått fra han var 5 måneder, også stoppet det når han var rundt 6 måneder når han sluttet.
Gjest wahaj Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Her slutta han vel å gulpe da han var 7-8mnd, fikk fast føde fra han var 3-4 mnd.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Vi hadde en skikkelig gulpegutt. Det ble noe bedre da vi begynte med fast føde, men helt bra ble det ikke før jeg sluttet og amme. Ah,jeg som håper å amme til hun er 1,5...moro :gjeiper:
Superlilje Skrevet 3. juni 2011 #7 Skrevet 3. juni 2011 Jenten min har aldri gulpet mye, men hun gulper fremdeles av og til og nå er hun over 8 måneder. Men det er bare kanskje en gang i uken..
Vibi Skrevet 4. juni 2011 #8 Skrevet 4. juni 2011 Ah,jeg som håper å amme til hun er 1,5...moro :gjeiper: Hehe.. Det går helt sikkert fint! Du ammer jo ikke døgnet rundt når barnet er blitt så stort, og det hjelper masse når man bare får inn flere måltider med fast føde!
tessa3 Skrevet 4. juni 2011 #9 Skrevet 4. juni 2011 Jeg hadde en skikkelig storgulper :gjeiper: Han gulpet MASSE! Sånn at hele han, og gjerne også meg, sofa og alt innen rekkevidde ble helt våt! Sånn holdt han på til han var ca 10 mnd.. Var en lettelse når han sluttet ja, for det ble litt i meste laget..
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #10 Skrevet 4. juni 2011 Hadde også en storgulper og han sluttet da han var rundt 10 mnd. Det andre barnet sluttet da han var rundt 3-4 mnd.
Gjest chiki Skrevet 4. juni 2011 #12 Skrevet 4. juni 2011 Hun er over 7mnd og gulper fortsatt, men ikke like mye som da hun var mindre. Hun har spist fast føde siden litt før hun ble 4mnd. Nå får hun kun 2-3 flasker om dagen, så er mest fast føde. Hadde håpt hun skulle slutte da hun begynte med en del fast føde, men neida:p
Edie Skrevet 4. juni 2011 #13 Skrevet 4. juni 2011 Hadde en som gulpet mye, men husker faktisk ikke når han sluttet. Tror det bedret seg da han begynte med fast føde.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #14 Skrevet 4. juni 2011 Jeg har hatt to storgulpere uten at det har vært noe galt (reflux e.l) og de har begge gulpet opp både middag og grøt. Det ble bedre når de begynte med brød, rundt 10 mnd alder.
lille katt Skrevet 5. juni 2011 #15 Skrevet 5. juni 2011 Det blir ihvertfall bedre når de begynner å gå, så du må gjerne amme lenge .
Gjest chiki Skrevet 6. juni 2011 #16 Skrevet 6. juni 2011 Det blir ihvertfall bedre når de begynner å gå, så du må gjerne amme lenge . Det kan vell stemme, for jenta mi gulper nesten bare når hun kryper eller åler på gulvet:)Er vell fordi hun får press mot magen kanskje
lille katt Skrevet 6. juni 2011 #17 Skrevet 6. juni 2011 (endret) Dobbel.... Endret 6. juni 2011 av lille katt
lille katt Skrevet 6. juni 2011 #18 Skrevet 6. juni 2011 (endret) Det kan vell stemme, for jenta mi gulper nesten bare når hun kryper eller åler på gulvet:)Er vell fordi hun får press mot magen kanskje Jepp. Alle mine 3 har gulpet mye, men nr. 2 begynte faktisk å gulpe MER når hun ble så stor at hun tilbrakte mesteparten av tiden på magen. Såååå herlig når de gulper i mageleie og så åler seg rundt i det etterpå, og klasker hendene nedi gulpet fordi det er artig å ta på... Urk, for en tid. Men det går over. Til slutt... Endret 6. juni 2011 av lille katt
pusla Skrevet 6. juni 2011 #19 Skrevet 6. juni 2011 men nr. 2 begynte faktisk å gulpe MER når hun ble så stor at hun tilbrakte mesteparten av tiden på magen. Såååå herlig når de gulper i mageleie og så åler seg rundt i det etterpå, og klasker hendene nedi gulpet fordi det er artig å ta på... Høres kjent ut. Nå er jenta mi over 8 mnd og det gulpes lite. Tror det begynte å bli bedre for en måned siden, kanskje. Men vi lar henne ikke liggepå magen rett etter mat, da kommer mye rett opp igjen. Får hun hvile en 20 min, så hjelper det mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå