AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Del Skrevet 3. juni 2011 Kan noen gi meg råd, for hvordan jeg best skal angripe dette`? Min logikk og fornuft sier meg at jeg må avslutte og kutte alle tråder med denne fyren, utover et vennskaplig nivå, men hjertet mitt har ikke lyst. Jeg har vært forelska i en fyr i en sju måneders tid, og han har vanvittig mange gode sider, men selvsagt også noen dårlige. Han kan være tankeløs, og mange av vennene mine har reagert på at han kan tulle med ting som er litt på kanten. Jeg liker ham til tross dette. Problemet er at vi rotet, og så hadde vi sex. Etter sexen ble det imidlertid til at vi rotet mindre. Men vi har hatt sex ca. en gang i måneden etter den første gangen. Problemet er at han nesten bare gir meg oppmerksomhet før helger når han vet vi begge skal ut, og at han tar det for gitt at vi skal ha sex. Derfor har jeg den siste måneden unngått han på byen, fordi jeg ikke har lyst å være en "pulevenn" lenger. Jeg vil ha hele han, eller ingenting. Etter at jeg ble "hard to get", har han blitt virkelig smigrende mot meg, sier han savner meg, og at vi må møtes og mimre. Han ble forvirret da jeg avslo sex etter en tur på byen. Han spør til stadighet hvordan det går og slikt, også prøver han og få meg med på fors hos felles venner. Jeg har derfor droppet og dra på et fors i dag, fordi jeg vil unngå at jeg ikke klarer å motstå og ha sex med han, dersom jeg drar. Jeg vet at han ikke liker at mange av kompisene hans har fått dame; "de blir så kjedlige". Noen som har vært borti en lignende fyr, er det håp for at han liker meg mer enn på en seksuell måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 3. juni 2011 #2 Del Skrevet 3. juni 2011 Det virker som han er interessert i et pulevenn-forhold i første omgang ihvertfall. Kanskje han ikke engang er klar over at du ønsker noe mer? Har du sagt det direkte? Den beste måten å finne det ut på er jo å spørre. Si at du liker han, og er interessert i kjæreste. Spør om det er verd det for deg å bruke tid på han om du er interessert i mer enn en pulevenn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #3 Del Skrevet 4. juni 2011 TS her, takk for svar, skal "manne meg opp" og snakke med han om det :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2011 #4 Del Skrevet 4. juni 2011 Høres akkurat ut som han jeg holder på med!! Navnet hans begynner ikke på M vel?? Jeg har bestemt meg for å kutte han ut fullstendig nå, for dette ødelegger meg. Han sender meldinger osv. da det passer han, for å holde meg varm. Han kan aldri love meg noe som helst eller gi meg noen bekreftelser på at han har noen følelser for meg, han er bare ute etter sex. Jeg har ett råd: Kutt han ut, så fort som mulig. Jo lenger du er i ett slikt "forhold" jo verre blir det!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 5. juni 2011 #5 Del Skrevet 5. juni 2011 TS her, takk for svar, skal "manne meg opp" og snakke med han om det :O Så bra! Er ikke så skummelt når du først er i samtalen. Vær business-minded! Er dine følelser og din tid det handles med her, og det er viktig at du er bevisst på det Lykke til!! Skriv gjerne her når du har fått noe videre svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå