muffin26 Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Dere som shopper på nelly.com Hvordan er størrelsene der? Normale eller er klærne veldig små/store i størrelsen? Hvor mye koster det for frakten?
Gjest Leonidene Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Frakt koster 39 kr, men fram til slutten av juli er det fri frakt. Størrelsene varierer, noen er store for størrelsen, noen er små og noen er perfekte. Man kan legge inn kommentarer på alt de selger der, så det står ofte i kommentarene hvordan størrelsene er.
Mokkaa Skrevet 3. juni 2011 #4 Skrevet 3. juni 2011 Det er ikke mulig å si om størrelsene er generelt store eller små ettersom Nelly ikke bare selger merke "Nelly", men også andre merker, som dermed gjør at det varierer fra merke til merke. Det sikkreste du kan gjøre er at du leser kommentarene andre har lagt igjen etter at de har kjøpt plagget, slik at du kan se hva andre synes om det. Lykke til^^
Tears.of.the.Sun Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Jeg har lyst å bestille noen kjoler fra Nelly, men jeg har veldig store pupper og flat mage og det gjør at klærne ofte får dårlig passform. Gjerne at kjolen er for liten rundt bysten. Og jeg lurer litt på det samme: nemlig hvordan størrelsene hos Nelly er? Skal jeg tørre å bestille klær derfra når jeg er såpass forskjellig i målene rundt bysten og magen? Og en L f.eks. i en kjole, tilsvarer det en liten eller stor 38? (Håper på en liten så kanskje de ikke er for store rundt magen også...)
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #6 Skrevet 5. juni 2011 Jeg har lyst å bestille noen kjoler fra Nelly, men jeg har veldig store pupper og flat mage og det gjør at klærne ofte får dårlig passform. Gjerne at kjolen er for liten rundt bysten. Og jeg lurer litt på det samme: nemlig hvordan størrelsene hos Nelly er? Skal jeg tørre å bestille klær derfra når jeg er såpass forskjellig i målene rundt bysten og magen? Og en L f.eks. i en kjole, tilsvarer det en liten eller stor 38? (Håper på en liten så kanskje de ikke er for store rundt magen også...) Som sagt tidligere i tråden er jo nelly.com som et stort kjøpesenter med mange klesbutikker. De har utrolig mange merker, og alle merkene er jo forskjellige og kan variere mye når det gjelder størrelser. Derfor er det umulig å svare på "hvordan størrelsene hos Nelly er". 1
FantasDick Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Les på kommentarene til plaggene, de pleier å gi en god pekepinn på hvordan størrelsene er. Jeg har handlet en del fra Nelly og de fleste merkene har vært relativt normale i størrelsen, men har merket meg at plagg fra Vila har vært veldig store.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå