snagglepusnos Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Både jeg og samboeren min har veldig lyst på barn, og har vært sammen i to år. Vi er begge i midten av tjue åra. Vi snakker ofte om at når vi får barn så skal vi ditten og datten og han/hun skal hete det og det.. vi snakker generelt mye om barn - men jeg, og han forsåvidt, syns det er "skummelt" og spennende og vanskelig å gå fra å snakke om "en gang snart" til "nå" skal vi starte med prøvingen. JEg ønsker meg veldig et vår/sommer barn så vi burde jo på en måte sette igang snart Jeg går ikke på noe prevensjon og har heller ikke gjort det så lenge vi har vært sammen, har bare hoppet av i svingen. Hvordan tok dere første skritt mot å bli prøvere? Når ble fremtidsplanene til nåtidsplaner?
Kardinal Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Må bare si at jeg føler det på akkurat samme måten, bortsett fra at jeg har faktisk sluttet på prevensjon :gjeiper: Bare hoppte i det, ganske skummelt egentlig!!! Men det er ikke noe aktiv prøving ennda, så jeg satser på at det tar litt tid Håper noen andre kommer med gode svar Lurer på akkurat det samme. Hvordan kan du bli klar for noe som snur livet ditt opp-ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå