Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og samboeren min har veldig lyst på barn, og har vært sammen i to år. Vi er begge i midten av tjue åra. Vi snakker ofte om at når vi får barn så skal vi ditten og datten og han/hun skal hete det og det.. vi snakker generelt mye om barn - men jeg, og han forsåvidt, syns det er "skummelt" og spennende og vanskelig å gå fra å snakke om "en gang snart" til "nå" skal vi starte med prøvingen. JEg ønsker meg veldig et vår/sommer barn så vi burde jo på en måte sette igang snart :) Jeg går ikke på noe prevensjon og har heller ikke gjort det så lenge vi har vært sammen, har bare hoppet av i svingen.

Hvordan tok dere første skritt mot å bli prøvere? Når ble fremtidsplanene til nåtidsplaner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si at jeg føler det på akkurat samme måten, bortsett fra at jeg har faktisk sluttet på prevensjon :gjeiper: Bare hoppte i det, ganske skummelt egentlig!!! Men det er ikke noe aktiv prøving ennda, så jeg satser på at det tar litt tid :fnise:

Håper noen andre kommer med gode svar :jepp: Lurer på akkurat det samme. Hvordan kan du bli klar for noe som snur livet ditt opp-ned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...