Personlig12 Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Det skrives og vil alltid skrives KOMPIS!!! Ok, roper man på en piss kan man gjerne skrive KOMPISS, men da må dere dele opp ordet. KOM PISS. CAPICHE? 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Forslag til nytt ord for penis, kompiss. Gutter liker å dra i kompissen sin. 5
Fresi Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 Men nå fjerner du jo en av markørene for alle tulletrådene som har florert her i det siste.
Personlig12 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2011 Men nå fjerner du jo en av markørene for alle tulletrådene som har florert her i det siste. Dear, dear, jeg tror ikke de tar den I tilfellet, så kan jeg gjerne starte noen altså? Og jeg tilkaller selvfølgelig kompissen med
Gjest Cosette Skrevet 3. juni 2011 #5 Skrevet 3. juni 2011 Agreed! Det heter også bestis, ikke BESTISS, som mange insisterer på å kalle bestevenninna si! Hva var det med tissen din, sa du?
Fresi Skrevet 3. juni 2011 #6 Skrevet 3. juni 2011 Dear, dear, jeg tror ikke de tar den I tilfellet, så kan jeg gjerne starte noen altså? Og jeg tilkaller selvfølgelig kompissen med Tilkall gjerne både kompiss og bestiss for min del.
Lady in blue Skrevet 3. juni 2011 #8 Skrevet 3. juni 2011 Nå slo det meg at mange skriver fjortiss også. Hva er det med nordmenn og tiss? Ikke at fjortis er et ord jeg finner i ordboka heller da, men i mine øyne ser det bedre ut med fjortis enn fjortiss. :gjeiper:
Personlig12 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2011 Nå slo det meg at mange skriver fjortiss også. Hva er det med nordmenn og tiss? Ikke at fjortis er et ord jeg finner i ordboka heller da, men i mine øyne ser det bedre ut med fjortis enn fjortiss. :gjeiper: Hahahahaha fiiine. Den tissen er so last year lizzzom
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 3. juni 2011 #11 Skrevet 3. juni 2011 Hahahahaha fiiine. Den tissen er so last year lizzzom En utdatert tiss? Nei, det kan vi ikke ha.
Personlig12 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2011 Psst. Ikke "i tilfellet". "I tilfelle". *klaskepanne*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå