Gå til innhold

Dani`s lille rom.

Dani

Anbefalte innlegg

Ja, nå starter ventetiden....bare 8 måneder igjen...puh....skal holde hardt å ikke si det til noen riktig enda. Har spesielt lyst til å fortelle at Lillejenta vår skal bli storesøster. men enda er alt så usikkert....best å vente litt til. Det er rart å tenke på at neste sommer så blir vi en familie på 4...tenker masse på det, kanskje for mye. Har lyst til å lete frem baby klærne, bare for å se...

Litt om hvem vi er, vi som skal ha baby: jeg er 33 år gift med Senior som er 37. Jeg har en datter fra tidligere forhold som er 6 år gammel. Hun har lenge lurt på om vi ikke snart kunne få en lillesøster!!! Både Senior og jeg jobber, jeg jobber i skoleverket og studerer ved siden av.Han i en privat bedrift. Vi giftet oss for et og et halvt år siden og flyttet samtidig inn i nytt hus, så nå ligger alt til rette for at vi kan bli 4!!!!!

Tenkte det kunne være artig med en liten dagbok, der en kan "lesse" av seg av og til.

Vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen som dagbokskriver! Det er fint å kunne dele gleden med jentene på KG når man ikke har lyst til å fortelle hele verden enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit!

Har ikke så ulik "historikk" vi.... :D

Jeg er også gift og gravid med "ny" mann, og har en gutt på 5 1/2, og bygger hus vi skal flytte inn i til våren.

Og så er vi noenlunde like langt på vei..

*huker av abbonnement på denne dagboken* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg helt fri, det er deilig. Tante kom og kjørte lillejenta i barnehagen så jeg kunne virkelig nyte morgenstunden. (er ikke for mange av de, burde kanskje stresse ned litt...!) Når man går sånn for seg selv, så kommer også tankene, tenk vi skal bli 4!! Synes enda det er litt uvirkelig! Gleder oss en masse, men gruer og litt for at noe skal gå galt. kan nesten ikke vente til det er gått 12 uker, da er en over det verste. Føler meg ikke så veldig gravid heller, brystene er litt ømme og er trett, men bortsett fra det så er jeg som jeg pleier. Har tennkt litt på hvordan vi skal fortelle nyheten til resten av familien. Har lyst til å fortelle det på en litt artig måte, men har ikke funnet ut hvordan enda. men en fin julegave må det vel være??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 måneder senere...

Er visst ikke rare dagbokskriveren jeg....

Har vært innom og tittet av og til , men ikke mer. Har vært kvalm, trett og sliten i månedsvis..begynner heldigvis å bli bedre, men så er det snart eksamenstid osv......gleder meg til et års permisjon jeg...det skal bli deilig.

Ellers vokser magen med rekord fart. storesøster er så stolt, og venter spent på at lillesøster skal komme ut. Storesøster fikk være med på ultralyd nå i april, og det var veldig stas. Så nå vet alle at "mamma har en jentebaby i magen" Gjett om vi gleder oss alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...