Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har senstiv hud som så og si hele tiden er rød, noen ganger svakt rød, andre ganger mer fremtredende. Det er særlig deler av nesen og ut mot kinnene som er rødt.

Bruker Matis rensekrem og Matis hudkrem for sensitiv hud, og MD peeling.

Lurer på hvilke andre produkter jeg kunne brukt for å få en mer jevnere hudtone? Evt. et produkt som styrker huden, dersom det gjør at jeg blir mindre rød?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vurdert om det kan være rosacea? Isåfall bør du utrede det med en hudlege så kan du f.eks få en krem med azelainsyre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er roscea. Er ikke plaget med verken utslett, kløe eller svie. Så da er det vel ikke så sannsylig at jeg har roscea? Isåfall må det være en veldig mild versjon.

Andre forslag til egnede produkter for sensitiv hud?

Skrevet

Exuviance er supre produkter. har fått mye bedre hud etter jeg startet med det merket for 3 år siden, slet også med sensitiv hud men nå er den blitt mye mye bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Exuviance er supre produkter. har fått mye bedre hud etter jeg startet med det merket for 3 år siden, slet også med sensitiv hud men nå er den blitt mye mye bedre.

Takk for tipset :) Hvilke produkter bruker du derfra? Er det f.eks. serumet som har gjort susen, eller er det kombinasjon av flere produkter tror du? :)

Skrevet

Bare hyggelig:)

Jeg har brukt Gentel cleansing creme og smoothing toning lotion morgen og kveld for rens av hud.

Øyekrem Hydrating eye complex.

Dagkrem Multi-protective day creme

Nattkrem og som dagkrem på kalde vinterdager Evening restorative complex.

Det har fungert kejmpefint for min del, men kan være lurt å gå til en hudpleier som fører merket og høre hva de anbefaler og få med prøver.

tips dersom du skal ha disse produktene er å bestille via nett, for eks Ebay, halve prisen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...