AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Heisann Har sensitiv hud og bruker Matis Response Delicate Cleansing Cream. Bakpå så står det at jeg skal massere inn i huden, og fjerne enten med bomullspads eller med en tilhørende Blossom cleanser(som jeg ikke har). Det står altså ikke at jeg skal bruke vann. Men jeg er vel nødt å bruke vann, er jeg ikke? For regner med det ikke er godt nok å bare bruke bomullspads, for da forsvinner sikkert ikke alt? Selvom huden riktignok ble veldig myk da..
LadyStarlight Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Jeg tror det er meningen at du fjerner cleansing cream med en bomullspad, for så å ta blossom cleanser på en bomullspad og stryke over ansiktet, slik at den fjerner det overflødige Vann vil tørke ut huden/gi den en annen pH-verdi.
smiiiley Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Det beste er å bruke blosom lotion etterpå, for den fjerner restene etter rensekremen. En toner (blossom lotion) blir i stede for vann, men en toner har rette ph verdien til huden. Er du tørr i huden, er det lurt å bruke toner. For meg så funker det med vann, for jeg blir fort blank, så jeg trenger ikke være redd for å tørke ut huden. Men spørsmålet ditt var vel om det holder å fjerne med bomullpads.. smak og behag vil jeg si. Står det bakpå at du kan gjøre det, så kan det gjøres slik. Men syns du det er ubehagelig og føler det sitter produkter igjen, så bruk enten toner eller vann. Ikke alle typer rens som kan fjernes bare med en bomullpads. Men de fleste renseKREMENE kan du det. Feks rense GEL skal ofte skylles vekk med vann, så bruke toner etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå