Gå til innhold

Vi kliner aldri...

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Klining er vel ikke fjortiss vel, jeg kliner selv om jeg nærmer meg 40, men så tygger jeg tyggegummi, spiser potetgull og digger bråkete musikk også da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke klining utenfor soverommet. Hverken å gjøre det selv, eller å se andre gjøre det i offentligheten. Sistnevnte synes jeg kan være respektløst og usmakelig. Men jeg har absolutt ikke noe imot folk som liker å kline, jeg synes bare ikke noe om de som gjør det midt i et kjøpesenter... TS, jeg vil tro at typen din ikke er så veldig glad i å kline, rett og slett. Kan godt hende jeg tar feil, og at det er noe annet, men jeg synes du skal ta det opp på en forsiktig måte. Dersom han ikke liker det, er dette noe du må godta, og leve med. Eller så får du finne deg en ny type :vetikke:

Gjest HunterLady
Skrevet

Vi kliner heller aldri, fordi han kan ikke det! Hahaha, seriøst, jeg fikk sjokk første gang vi hadde sex. Han er helt vill ellers, men jeg merka at han avviste tunga mi hele tiden når den kom i munnen.

I begynnelsen sa jeg såklart ingenting, fordi vi kjente hverandre litt dårlig.

Men det har kommet fram at han rett og slett ikke er noe flink til det. Han suger i tungekyssing. Har prøvd, og han går ikke an å læres opp heller. Og nå går det ihvertfall ikke, siden jeg har gått i snart 2 år uten å tungekysse. Kan det jo ikke selv lenger! :gjeiper: :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig godt å høre at det ikke bare er oss da :) Lykke

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...