Gå til innhold

Vi kliner aldri...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i ca 8 mnd, er begge voksne. Jeg har aldri vært borti det, en mann som ikke kliner, da mener jeg tungekyss altså. Det har hendt noen få ganger.

Er det slik at noen bare ikke liker det eller?

Det legges til at sexlivet vårt er veldig bra altså, og vi kysser. Men føler det blir mer sonn fjortisskyssing. Ikke tatt det opp med han, edt har jeg ikke tørt.

Blir litt småfrustrert faktisk...

Hva syns vi om dette? :5:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sussi
Skrevet

Hehe huff jeg kjenner meg igjen. jeg er dame, og ikke veldig glad i å kline..... Litt sånn kyssing kombi klinings er greit- men ikke mer enn det.

Nå tror jeg jeg har møtt en som er enda dårligere enn meg på dette- så da blir det lite s det. Men det er vel bare å si det; jeg syns vi kan kline mer!!

Gjest Gjest
Skrevet

Mann her, jeg synes faktisk at det er klining som er fjortiss. Folk har forskjellige preferanser og det ene er ikke mer riktig enn det andre.

Skrevet

Jeg synes vel egentlig at heftige tungekyss er mye mer fjortis enn det du beskriver. Selv har jeg er veldig magert behov for det, synes kosekyssing er mye koseligere.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Kliner aldri, vært sammen i 1,5 år. Savner det litt, men samtidig er det andre ting jeg synes er viktigere enn denne "fjortis-kliningen".

Skrevet

Vi har gått i ganske lang tid uten å kline noe spesielt, så her om dagen var mannen hjemme hos farmor og farfaren sin noen dager. Når han kom hjem da så klina vi skikkelig, og mannen sa at vi klinte for lite, så vi skal bare rett og slett forsøke og kline mer! Er jo fantastisk godt! :nigo:

Skrevet

vi kliner veldig sjeldent, kanskje når vi innleder heftig sex elns. Men jeg er ikke så veldig fan av det heller

Skrevet (endret)

Bølger heller tunga rundtomkring på ei clitorishette framfor å sutte på en hvitløksmarinert drøvel, ka dag som helst... :sjenert:

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Skrevet

Vi kliner kun når vi har sex, ellers kysser vi bare.. Trodde egntlig det var sært, men ser jo nå at det er fler som har det sånn :P

Gjest gjest
Skrevet

Bølger heller tunga rundtomkring på ei clitorishette framfor å sutte på en hvitløksmarinert drøvel, ka dag som helst... :sjenert:

du har et helt utrolig talent for ekle formuleringer...
  • Liker 3
Skrevet

Blir mest klining under røff, deilig sex. Ellers er det bare sånne småsuss, jeg skulle egentlig ønske det var et ordentlig LIDENSKAPELIG kyss, uten tunge. Men jeg tar det jeg får! :) Bedre enn ingenting!! ;)

• Liker 1
Gjest karla
Skrevet

Vi kliner kun når vi har sex, ellers kysser vi bare.. Trodde egntlig det var sært, men ser jo nå at det er fler som har det sånn :P

ikke bare flere, men antakelig de aller fleste ( som har vært sammen en stund, og er over fjortisstadiet)

Skrevet (endret)

Kliner aldri, vært sammen i 1,5 år. Savner det litt, men samtidig er det andre ting jeg synes er viktigere enn denne "fjortis-kliningen".

Kliner ikke? Jeg går for en kombinasjon av kyssing og klining.

Jeg kunne ikke ha levd uten! Spesielt ikke når mannen er sensibel og har gehør for samspill.

Endret av bukett
Skrevet

Åhh, klining er jo skikkelig digg da!! Kunne ikke hatt et godt seliv uten :sengekos:

Skrevet
du har et helt utrolig talent for ekle formuleringer...
Næmmen takk! :rodmer:

Beklager at jeg brakte hvitløk på banen, men verden kan være knallhard og hensynsløs enkelte ganger. :gjeiper:

Gjest Koseklumpen
Skrevet

Mitt forige forhold var slik. Jeg savnet det veldig. Klining er en veldig lidenskapelig ting for meg. Er glad jeg har funnet meg en som liker det like godt som meg nå :rodmer:

Gjest Raindrops
Skrevet

Vi kliner heftig når vi har sex, eller når vi har lyst på sex men ikke tid, og når vi ikke har sett hverandre på lenge eller skal være borte fra hverandre lenge. Men ellers så kysser vi pent og pyntelig :fnise:

Skrevet

Med exen var det veldig lite klining, men det var rett og slett fordi han ikke var noe flink til det, vi klinte på helt forskjellige måter. Jeg har fått flere kommentarer på at jeg er flink til å kysse, så var ikke meg det sto på. I tillegg hadde han veldig slimete spytt, tror det er fordi han røyker, men det var ikke så veldig deilig.

Har nå en ny flamme, og han er det bare deilig å kline med, vil gjøre det hele tiden! :yvonne: Tror det vil dabbe av etter en stund siden vi nå er nyforelska, men litt innimellom håper jeg på. :)

Skrevet

"Tror det vil dabbe av etter en stund siden vi nå er nyforelska, men litt innimellom håper jeg på."

Har vært sammen med mannen min i 3 1/2 år nå - og vi kliner ennå.Med og uten sex. Vi er opptatt av å bevare både lidenskap,forelskelse og begjær - og en av måtene er å kline litt eller kysse deilig, hver dag, gjerne flere ganger om dagen.

• Liker 1
Skrevet

Vi kliner ofte, hadde ikke klart meg uten! Vært sammen i snart 5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...