Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen phd-stipendiater der ute som ble ansatt etter 1.5.2010 og som kan fortelle meg hvilken lønnsramme/alternativ/tilleggsansiennitet OG lønnstrinn, de ble ansatt med?

Jeg har et kontraktsforslag, der lønnen er oppgitt både med lønnstrinn og som plassering i lønnsramme, og jeg får ikke de to til å stemme overens.

Alternativt, hvis noen har peiling på sånt. Hvilket lønnstrinn tilsvarer LR20, alternativ 8 med 96 mnd tilleggsansiennitet?

Hovedtariffavtalen: http://www.regjeringen.no/upload/FAD/Vedlegg/L%C3%B8nns-%20og%20personalpolitikk/HTA_2010-2012_rettet.pdf

Gjest Elfrida
Skrevet

Lønnsramme 20 med 96 md ansiennitet burde bli lønnstrinn 50. Det er høyere enn minimumslønn for stipendiat, som er 48. Lønnstrinn 48 er det mest vanlige å få, med noe variasjon i forhold til fagområde.

Skrevet

Lønnsramme 20 med 96 md ansiennitet burde bli lønnstrinn 50. Det er høyere enn minimumslønn for stipendiat, som er 48. Lønnstrinn 48 er det mest vanlige å få, med noe variasjon i forhold til fagområde.

Forsåvidt det jeg trodde, men det står altså også lønnstrinn 48 i kontrakten.

Gjest Elfrida
Skrevet

Noen har antagelig regna feil på ansienniteten, men dette er ansiennitet du ikke har krav på, men som er fiktiv for at du skal komme opp på 48, så jeg tviler litt på at du plutselig får lønnstrinn 50 hvis du påpeker det, men det kan jo være greit å få rette opp uansett.

Skrevet

Vet at minstelønnnen er ltr 48, men tror det er vanlig at stipendiatene der får litt ekstra.

Og kontrakten er forsåvidt underskrevet av universitetet allerede.

Gjest Elfrida
Skrevet

Greit nok, men det står altså lønnstrinn 48, og hvis du signerer aksepterer du nok det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...