Gå til innhold

Hva man kan gjøre når man kjeder seg - tråden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg kjeder meg. Typen min er utenlands og kommer ikke hjem før mandag, ingen av vennene mine kan komme hit for øyeblikket, og jeg hater egentlig og være inne, å se på tv etc,aleine... vil uuuut, men orker ikke akkurat nå :fnise: .. Men, kan vi ikke bare lage en tråd der folk kommer med innspill om hva man kan finne på når man kjeder seg? ... I need it!

:lete:

Hater å kjede meg, rett og slett. Også savner jeg typen, noe sinnsykt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Når man kjeder seg kan man lage masse tulletråder / actiontråder på KG. Og gjerne diskutere masse med seg selv.

Fra spøk til alvor:

Jeg kjeder meg også masse for tiden når typen er borte. Jeg trener mye, ser på filmer og serier, koser meg på sofaen med ansiktsmasker og litt "hjemmespa" og nyter solskinnet :)

• Liker 1
Skrevet

Når man kjeder seg kan man lage masse tulletråder / actiontråder på KG. Og gjerne diskutere masse med seg selv.

Oppfordrer du til regelbrudd? :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rydd i skapet ;)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Oppfordrer du til regelbrudd? :fnise:

Selvsagt..

..ikke. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Kg er som nevnt bra når man kjeder seg. Jeg kan ikke skylde på at mannen er borte siden jeg er singel. Men i dag laget jeg lunsj og spiste den ute på verandaen, alene. Må innrømme at jeg ikke har så aller verst utsikt når jeg er her (er ikke hjemme) og har naturen rett utenfor. Gikk også par kilometer til butikken i dag tidlig før det ble for varmt. Da har jeg god samvittighet for å surre litt på internet. Har jo både tatt en tur, fått litt sol og frisk luft.

Fin tråd.

Jeg likte den. :lur:

AnonymBruker
Skrevet

TS her, ja kan jo bli en kjekk tråd! :popcorn:

og Ms. Raggsokk: Ja, det var en god ide! Har igrunn tenkt litt på det i hele dag at jeg vil lage noe spa greier å bare kose meg alene.. men hvilke filmer, eller serier kan man se på idag da? Noe som går på tv? ... får vel stikke en tur bortom butikken å kjøpe noe usunne greier :sjenert: eller... kanskje jeg skal være sunn... :fnise:

Åh! Nå fikk jeg lyst til å ta meg et bad!! :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Kg er som nevnt bra når man kjeder seg. Jeg kan ikke skylde på at mannen er borte siden jeg er singel. Men i dag laget jeg lunsj og spiste den ute på verandaen, alene. Må innrømme at jeg ikke har så aller verst utsikt når jeg er her (er ikke hjemme) og har naturen rett utenfor. Gikk også par kilometer til butikken i dag tidlig før det ble for varmt. Da har jeg god samvittighet for å surre litt på internet. Har jo både tatt en tur, fått litt sol og frisk luft.

Fin tråd.

Jeg likte den. :lur:

Deilig å spise på verandaen å bare nyte utsikten da, det kan jo igrunn jeg også gjøre... men, ikke nå ikveld, får ta deg igjen imorgen.. frister med en god kopp kaffe,deilig frokost, fint vær og veranda med utsikt! :jepp: Ja, ute har jeg også vært idag, heldigvis.. ellers får jeg jo bare så dårlig samvittighet ovenfor meg selv, og kroppen min :fnise: Men herregud så varmt det var!!! :sjokkert:

Gjest Lacus
Skrevet

Når jeg kjeder meg går jeg som oftest ut på tur eller ser på en kjekk serie som jeg har lastet ned. :)

Skrevet (endret)

Det er over ett år siden jeg har hatt sex og det er ikke på grunn av mangel på tilbud. Jeg er bare så lei av forhold og komplikasjoner og misforståelser, så jeg gidder ikke la meg involeres. Men så har jeg ikke møtt noen heller da, eller gitt en eneste kandidat en sjanse til å date meg.

Jeg vet jeg er kjeeedelig, men det er helt ok for meg.

I dag med lunsjen/den sene frokosten min, hadde jeg egentlig av gammel vane som vanlig tenkt å sette meg ved kjøkkenbordet, men det kan jeg jo gjøre til vinteren og vinteren er lang...

Dere er heldige dere som har menn å krype under dyna med når nettene blir lange.

Også synes jeg det er underholdende å prate med Anne, min venninne og skryte av hvor tidlig jeg stod opp når hun har sovet halve dagen. Og å skryte av utsikta med god samvittighet siden hun har utsikt over hele fjorden der hun bor.

Endret av Alvina
Skrevet

Hvis en av dere er tannleger og kjeder seg, kan dere godt komme til meg og trekke visdomstanna mi! Den driver å faller ut av munnen min i biter! Helt sykt! hehe

• Liker 1
Gjest charella
Skrevet

Begynn å spill spill. Feks wow :gjeiper:

Har ikke kjedet meg siden^^

• Liker 1
Skrevet

Eller se på Nrk2 i kveld, kl. 21.20.

Pratet nettopp i telefonen om skrekkfilmer vi aldri måtte prate mer om. Men det er visst ikke en skrekkfilm på nrk2, den er visst om en gutt som er veldig alene og som får en ny nabo som viser seg å være vampyr.

Jeg har lyst å spille litt musikk i kveld. :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ofte skravler i telefonen når jeg kjeder meg, men da er jeg avhengig av at noen andre som er pratesyke og kjeder seg litt... :sjenert:

Skrevet

Jeg er nyaktiv her inne, så.... :popcorn:

Jeg leser i middagstråden, skriver ned oppskrifter og lager handlelister. Må gjøre noe med det kjeeedlige kostholdet her.

(er bra det altså, bare kjedelig)

Skrevet

Stumbleupon, stumbleupon, stumbleupon! PERFEKT når du kjeder deg!

www.stumbleupon.com

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Lager nye morsome bilder av slekt og venner , og meg sjøl på

www.faceinhole.com.

Bruker lang tid så det blir veldig fint. Lager en egen mappe på pc'n og sender bildet til den det gjelder. Det blir kunst på en måte.

:fnise:

Beste er å finne et bilde hvor personen har hodet rett mot kamera, for den vinkelen er lett å redigere...

Endret av Wonders
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...