Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man få ordnet rett kopi av atester o.l på universitetet? Eller vanlige offentlige bibliotek? Hvis ikke, hvor kan jeg ordne det? NAV? Må ha en rett kopi i løpet av neste uke, og har egentlig ganske tettpakket program på universitetet... Bor i en kommune med lensmannskontor, hvis det er et alternativ, men ikke "full politistasjon".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lensmann går sikkert bra men rådhuset funker også.

Skrevet

Banker og postkontor.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Jeg er usikker på om bank/postkontor går bra? Men kan prøve rådhuset, tror de har litt lenger åpningstid enn lensmannskontoret :)

Skrevet

Postkontorer har ihvertfall denne tjenesten. Det samme skal biblioteker og en del bokhandlere ha.

Skrevet

På min høyskole kan de i ekspedisjonen hjelpe til med rett kopi (står på nettsiden deres).

AnonymBruker
Skrevet

Studentservice ved universitetene skal kunne ta rett kopi, mener jeg. Postkontoret (et dedikert et, ikke PiB) ville ikke gjøre det da jeg spurte for et lite halvår siden. Ellers så tror jeg alle de andre nevnte skal kunne gjøre det; NAV, bibliotek, lensmannskontor og kanskje rådhuset også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i PiB og jeg tar ofte rett kopi.

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen - så bra hvis posten tar rett kopi, de er jo den eneste tjenesten som er oppe på lørdager, hvis ikke biblioteket er det :) Da rekker jeg kanskje å ordne det i morgen, i stedet for å stresse i en kort lunsjpause.

Skrevet

Studentservice gjør det ihvertfall gratis ;)

Gjest Krizzy
Skrevet

Jeg har prøvd postkontoret, bankene, og bibloteket for en måned siden. Ingen av dem ville gjøre det! Redningen ble NAV. De gjorde det! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke biblioteket en gang? Trodde de gjorde det mot betaling, det gikk i hvert fall for et par år siden da jeg trengte rett kopi sist. Varierer kanskje fra sted til sted, og jeg har også fått nei hos postkontor, tror jeg (de gir kanskje ikke gyldig rett kopi heller?). Men tror jeg prøver Studentservice, tenkte jeg ikke på en gang, men det er jo ganske lettvint.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...