Miss Marple Skrevet 12. november 2003 #1 Del Skrevet 12. november 2003 Har akkurat kjøpt meg denne etter tips fra ei venninne. Den ser utrolig god ut! Skal visstnok smake som den man får når man er ut å spiser pizza. Må vel nesten diske opp med en pizza i kveld, slik at vi får prøvd den ut. Andre som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 12. november 2003 #2 Del Skrevet 12. november 2003 Har prøvd den rømmedressingen, den var okei den. Ikke kjempegod, men grei nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2003 #3 Del Skrevet 12. november 2003 .. synes rømmedressingen var grei jeg.. Selv om jeg synes det var et dårlig taktisk trekk å reklamere at den passet godt på Grandiosa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 12. november 2003 #4 Del Skrevet 12. november 2003 Spiser ikke grandis, den passer jo bra til andre pizzaer også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #5 Del Skrevet 12. november 2003 Før fantes det noen begere (Tine?) man fikk kjøpt i kjøledisken. En type var hvitløksdressing (god til pizza) og en med dill..til fisk. Synes de var veldig gode, men de forsvant visst ut av produksjon dessverre. Synes disse pizzadressingene på flasker virker litt "syntetiske" men har ikke smakt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 12. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 12. november 2003 Har akkurat prøvd den på pizza, den var ganske god. Mannen min elsket den. Utrolig mye hvitløk i den, så enten må ingen av oss eller begge to bruke den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 12. november 2003 #7 Del Skrevet 12. november 2003 Jeg har pleid å "mekke" hvitløksdressing selv, jeg! Kan sikkert gjøres mer avansert enn det jeg har gjort, jeg har presset fersk hvitløk rett oppi rømmeboksen og rørt rundt... Har fungert ganske bra, det! Men jeg lurer på om det kanskej kunne ha vært noe annet som hadde vært godt å blande oppi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 12. november 2003 #8 Del Skrevet 12. november 2003 Slenger meg på sistnevnte, jeg. Forslag til hvordan man kan lage en superduper rømmedressing?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mitsumi Skrevet 12. november 2003 #9 Del Skrevet 12. november 2003 I love sour cream dressing on pizza and my aunt makes a really great one. She mixes fresh coriander with lemon juice and white pepper and then she adds some finely chopped red peppers (norsk: rød paprika). Let it set in the fridge for about half an hour and voila- lovely home made sour cream dressing for pizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papaya Skrevet 12. november 2003 #10 Del Skrevet 12. november 2003 Den er grei nok,lettvint løsning.Men jeg syns det smaker best med hjemmelage rømmerdressing med masse hvitløk oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 12. november 2003 #11 Del Skrevet 12. november 2003 Prøv denne da: 1 boks lettrømme 1 pk lett majones 2-3 knuste hvitløksfedd Rør om - ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 12. november 2003 #12 Del Skrevet 12. november 2003 Har akkurat prøvd den på pizza' date=' den var ganske god. Mannen min elsket den. Utrolig mye hvitløk i den, så enten må ingen av oss eller begge to bruke den :D[/quote'] Huh?!? Jeg synes IKKE det var mye hvitløk i den, synes heller det kunne ha vært mye mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2003 #13 Del Skrevet 14. november 2003 synes den var ganske kjip,jeg...smakte som vanlig hvitløksdressing..det var ikke my rømme i den,iallefall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 14. november 2003 #14 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg synes ikke den er noe særlig god.... Det er godt med mye hvitløk men synes det blir for dominerende.... skulle vært noe mer.......noen urter f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 14. november 2003 #15 Del Skrevet 14. november 2003 Er helt enig. Jeg synes faktisk den smakte ganske tamt, jeg. Lite hvitløkssmak, en litt mer heftig smak hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. november 2003 #16 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har pleid å "mekke" hvitløksdressing selv, jeg! Kan sikkert gjøres mer avansert enn det jeg har gjort, jeg har presset fersk hvitløk rett oppi rømmeboksen og rørt rundt... Har fungert ganske bra, det! Men jeg lurer på om det kanskej kunne ha vært noe annet som hadde vært godt å blande oppi... Har såvidt prøvd den kjøpepizzadressingen, syns den er helt grei til hverdags. Men foretrekker hjemmelag til "fest". Jeg presser 2-3 fedd hvitløk, i lag med masse hakket bladpersille, i halvt om halvt med lettrømme og majones. Vips nydelig hjemmelaget hvitløksdressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2003 #17 Del Skrevet 15. november 2003 .. synes rømmedressingen var grei jeg.. Selv om jeg synes det var et dårlig taktisk trekk å reklamere at den passet godt på Grandiosa... Min tanke, og....... Syntes den var god, jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå