Gå til innhold

Hva er det med gutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn er ekle. Gjør meg fysisk kvalm. Syns alle jenter burde holde seg unna de, jeg. Da kan de bare sitte der med de ekle, herpesinfiserte kukene sine! Utro drittsekker hele gjengen. :kjefte::kjefte::kjefte:

Ja jøss. La oss se bort i fra at kvinner er like ofte utro som menn. Jeg mener, dette er jo egentlig mannens feil det også. Han vet bare ikke å verdsette henne høyt nok og då må hun gå andre steder for å få den selvbekreftelsen hun fortjener! Hun er jo tross alt kvinne! Hun utvikler høyverdige "følelser" for en en annen som hun jo ikke har kontroll på og er dermed untatt et hvert ansvar.

• Liker 1
Skrevet

Menn er ekle. Gjør meg fysisk kvalm. Syns alle jenter burde holde seg unna de, jeg. Da kan de bare sitte der med de ekle, herpesinfiserte kukene sine! Utro drittsekker hele gjengen. :kjefte::kjefte::kjefte:

Sikkert fra jenter de har fått de der herpesinfiserte kukkene da ;)

• Liker 1
Gjest Anjelika
Skrevet

Kjipt at det skal være sånn.

Jeg pleier å føre det opp under fyllepreik og la det ligge. Hadde det vært kjærestene til noen gode venninner av meg så hadde jeg nok sagt ifra, iallefall tatt han en stripe. Men blant mine nærmeste har det aldri skjedd, de har alle funnet seg noen reale typer - de finnes definitivt :)

Men ellers.. mulig det er meg det er noe galt med, men 90% av de som legger an på meg for tiden er gifte, samboende eller har kjæreste.

Man mister jo litt troa, samtidig finnes det jo bra mannfolk (og kvinnfolk) også.

Skrevet

Anjelika, det er sikkert det uskikkelige blikket ditt du sender til disse intetanede karene!

AnonymBruker
Skrevet

Kjipt at det skal være sånn.

Jeg pleier å føre det opp under fyllepreik og la det ligge. Hadde det vært kjærestene til noen gode venninner av meg så hadde jeg nok sagt ifra, iallefall tatt han en stripe. Men blant mine nærmeste har det aldri skjedd, de har alle funnet seg noen reale typer - de finnes definitivt :)

Men ellers.. mulig det er meg det er noe galt med, men 90% av de som legger an på meg for tiden er gifte, samboende eller har kjæreste.

Man mister jo litt troa, samtidig finnes det jo bra mannfolk (og kvinnfolk) også.

Dette merker jeg også! Var ikke sånn før..... De gutta som er i ett langdistanseforhold er værst. Skjønner ikke at noen holder ut i disse forholdene, mennene dems er jo så kåte at de nesten sprenges. Prøver seg i ett sett. En jeg har vært "borti" har dame som bor langt unna. Han har opptil flere knulle-kompiser han holder på med, så har du en type som begynner på M og som er fra Buskerud ville jeg droppa han glatt!

Gjest Anjelika
Skrevet

Anjelika, det er sikkert det uskikkelige blikket ditt du sender til disse intetanede karene!

:lur:

Jeg er nok en uhelbredelig flørt, ikke til å legge skjul på det. Tror også jeg utstråler en slapp seksualmoral eller noe.

Likevel, jeg legger jo ikke an på disse karene. Det skal så lite til at det er skummelt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever aldri slike ting, går sjelden på byen og har aldri ons da, er prinsippfast og velger også venner og folk jeg gidder bruke mer enn ti min på.

Skrevet

Kan jo snu den rundt å spørre hvorfor dere bare blir sammen med disse idiotene og lar oss gode gutter gå ensomme rundt? ;) (Nå har ikke jeg noe å klage over lenger tho :D )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo snu den rundt å spørre hvorfor dere bare blir sammen med disse idiotene og lar oss gode gutter gå ensomme rundt? ;) (Nå har ikke jeg noe å klage over lenger tho :D )

Fordi dere er generelt sett altfor trege og passive? Dere er avhengig av at en dame plukker dere opp for at det skal bli noe greie på det. Ikke akkurat tiltrekkende i en mann. :filer:

Skrevet

Fordi dere er generelt sett altfor trege og passive? Dere er avhengig av at en dame plukker dere opp for at det skal bli noe greie på det. Ikke akkurat tiltrekkende i en mann. :filer:

Noen av oss synes det er sjarmerende også.

• Liker 1
Skrevet

Det inntrykket jeg har er at stort sett så forventer jenta,

(spesielt da om hun er veldig pen)(og vet det godt selv)at

vi gutta skal ta iniativ,dette er nesten en ren 'skikk' her

i Norge,i utlandet er kjønnsrollene vesentlig mer likestilt.

(enkelte plasser da, vel og merke)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Før pleide jeg å skjære alle over en kam,siden jeg bare møtte drittsekker. Nå merker jeg mer og mer at ikke alle er utro,men det lønner seg å være skeptisk. Mange menn later som de er single. Hva skal vi gjøre da,gå rundt med løgndetektor?

Skrevet

Før pleide jeg å skjære alle over en kam,siden jeg bare møtte drittsekker. Nå merker jeg mer og mer at ikke alle er utro,men det lønner seg å være skeptisk. Mange menn later som de er single. Hva skal vi gjøre da,gå rundt med løgndetektor?

Finns vel ikke noe fasitsvar på dette,som med så magnt annet.

Har selv passert 30 for noen år tilbake og er ferdig med

'ungdomstiden' min.De fleste på min alder i min krets iallefall

er fullt fokusert på jobb/famile/ma.o. seg og sitt.

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er,men hvis du greier å finne

en gutt som er noenlunde ferdig men 'fyll og fest' tiden

så øker nok sjansene dine betraktelig for at du kanskje treffer

den 'rette'.

Gjest Noevik
Skrevet

Damer er like ille!

Men det finnes trofaste også, blant annet meg selv for å nevne en, samt min flotte kjæreste som jeg vet med sikkerhet aldri ville vært utro.

Skrevet

Så da tar du heller den moralsk litt usikre bajasen ;) I feel a bad moon rising..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva med å finne ut av fakta først?

Med andre ord å IKKE tro på alt du hører.

Endret av Steinar40
Skrevet

Damer er like ille!

Men det finnes trofaste også, blant annet meg selv for å nevne en, samt min flotte kjæreste som jeg vet med sikkerhet aldri ville vært utro.

Det er bare 2 ting i dette livet man vet med sikkerhet.

Og at en partner aldri vil være utro er IKKE en av disse.

Og derfor lønner det seg å aldri stole blindt på noen.

Skrevet

Helt forståelig at jenter foretrekker seksuelt aggressive menn, som flørter med alt og alle.

Men vær så snill, spar oss for å klage på utroskap da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange gutter er svært egoistiske, og mildt sagt håpløse.

Men så er sannelig mange jenter også. :gjeiper:

Uansett, det hjelper ikke sjansene dine at du generaliserer alle gutter på bakgrunn av erfaring med en håndfull (±).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...