Gå til innhold

Hva er det med gutter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå må jeg bare skrive ut det jeg føler fordi nå har jeg seriøst begynt å miste troen på kjærligheten! Jeg hører til en stor jentegjeng, hvor omtrent halvparten av jentene har kjæreste, jeg er singel. Men uansett hvor lykkelige disse parene ser ut til å være, så flørter guttene med andre jenter!

Jeg har opplevd flere ganger at kjærestene til venninnene mine prøver seg på meg, og noen har spurt meg rett ut også om ikke jeg vil være elskeren deres. Hva i all verden er det som får disse guttene til å tro at jeg er villig til å ofre vennskap for sex?? En sa også at jeg var mye flottere å se på enn dama hans, hvorfor er han da sammen med henne hvis hun er så uattraktiv da?

Skal jeg si noe til venninne mine om oppførselen til kjærestene deres? Jeg mister også lysten på å få meg en kjæreste, tenk om han gjør det samme mot meg?

En gang var jeg med en gutt hjem etter fest, og morgenen etter ser jeg at på badet har han masse damesaker! Jeg spurte hvem sine det er, og han sa "det bare var dama sine". Jeg ble kjempe kvalm av tanken og syntes synd på denne jenta som var sammen med en slik drittsekk. På festen ga han meg aldri annen inntrykk enn at han var singel, og hvis jeg hadde visst at han ikke var det, hadde jeg aldri blitt med han hjem!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg bare skrive ut det jeg føler fordi nå har jeg seriøst begynt å miste troen på kjærligheten! Jeg hører til en stor jentegjeng, hvor omtrent halvparten av jentene har kjæreste, jeg er singel. Men uansett hvor lykkelige disse parene ser ut til å være, så flørter guttene med andre jenter!

Og hva med jentene?

Jenter er like utro som gutter.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare fordi guttene i vennegjengen din er sånn, er ikke nødvendigvis alle gutter sånn (tenker på overskrifta di). Finnes nok like mange jenter med samme oppførsel.

Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg unna de gutta dette gjelder, og når/om de prøvde seg, sagt klart ifra at du ikke er interessert i dem (og gjerne true med å fortelle kjærestene deres hva som foregår hvis de prøver seg igjen).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvalmt at noen kan oppføre seg sånn... Enkelte er bare idioter og ikke har noen moralsk sans.

Men jeg syns ikke du skal dra alle gutter under en kam. Det er faktisk masse snille gutter der ute også :) Jeg er så heldig at jeg har funnet en av de, som er bare MIN :) Men jeg har møtt mange andre også, som er ordentlig gode, snille og trygge gutter, som enten er venner av meg eller kjæresten! Så ikke gi opp håpet! Kanskje det er omgangskretsen? Trekk litt utenfor den i så fall når du leter!

Og når det gjelder å si ifra til venninnen din om typen som oppførte seg sånn, så syns jeg du skal gjøre det. Jeg ville absolutt visst det, og syns hun fortjener å vite det. Men trå forsiktig, hun kan fort gå i forsvar, så tenk litt på hvordan du kan gå frem :)

Og jenter kan være minst like ille de, som en annen nevner. Det er ikke så lett å skjønne seg på at mennesker kan oppføre seg sånn. Da er det viktig å holde seg til sine prinsipper og ta avstand fra sånn umoralsk oppførsel og være stolt av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, noen gutter er rare ... det er akkuratt som om de er redde for å være i et forhold der de er sammen med noen som de virkelig har følelser for...

Syns synd på deg når det gjelder han fyren du ble med hjem, også får du vite dagen etterpå at han har dame. Det opplevde jeg også en gang. Hadde noe på gang med en fyr. Tenkte ikke på at han hadde dame. Hvorfor skulle jeg det? Tenkte ikke tanken siden han flørtet med meg og vi hadde en god tone og jeg tenkte at han vær så hærlig og at dette kunne bli bra.

Vi var i begynnelsen av 20-årene og han bodde i et lite kollektiv. En av damen som bodde der sa plutselig til meg en dag da jeg var der "Du vet at han har dame?" Og jeg ble helt paff og gikk inn på rommet hans og satte meg ned og spurte han om han hadde dame.

Han ble helt ifra seg og sa ja, nei ... jeg var sammen med ei, men vi er ikke sammen lenger nå ... eller vi er på en måte bare venner ... (ro, ro til fiskeskjær...)

Husker jeg ble så lei meg at jeg bare gikk...

Skal vente med å møte noen til jeg nærmer meg 30, guttene på den alderen er iallfall blitt litt menn ... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal ikke skjære alle over en kam, for jeg hører at det finnes snille gutter også, men de er vel like sjeldne som enhjørninger? Jeg har selv også hatt et par kjærester, hvorav den ene var slik som guttene jeg beskrev i sted. Vi var sammen i over ett år, og når vi da slo opp fikk han seg ny kjæreste samme uka. De to hadde holdt på i ett halvt år da, fikk jeg vite...

Det kan godt mulig være at omgangskretsen er dårlig, men jeg skjønner det ikke, for jeg synes da at vi er helt alminnelige folk (studerer, fester lite, har varierte interesser osv).

Jeg er bare oppgitt og trenger å høre at der finnes gode mennesker som respektere hverandre gjensidig. For hvis det er dette som er "ekte kjærlighet", da har jeg misforstått konseptet fullstendig..

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nyere forskning viser at det er flere kvinner som er utro enn menn. Til gjengjeld er de mennene som er utro utro litt oftere enn kvinnene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke skjære alle over en kam, for jeg hører at det finnes snille gutter også, men de er vel like sjeldne som enhjørninger? Jeg har selv også hatt et par kjærester, hvorav den ene var slik som guttene jeg beskrev i sted. Vi var sammen i over ett år, og når vi da slo opp fikk han seg ny kjæreste samme uka. De to hadde holdt på i ett halvt år da, fikk jeg vite...

Det kan godt mulig være at omgangskretsen er dårlig, men jeg skjønner det ikke, for jeg synes da at vi er helt alminnelige folk (studerer, fester lite, har varierte interesser osv).

Jeg er bare oppgitt og trenger å høre at der finnes gode mennesker som respektere hverandre gjensidig. For hvis det er dette som er "ekte kjærlighet", da har jeg misforstått konseptet fullstendig..

TS

Problemet er at mange føler bare "ekte kjærlighet" til seg selv.

Vi lever i et sykt samfunn der oppdragelse, moral og verdier har forsvunnet rett ut av vinduet.

Folk er bortskjemte og egoistiske.

Dette betyr at du må se an lusa på gangen. Alt som glimrer er IKKE gull.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal ikke skjære alle over en kam, for jeg hører at det finnes snille gutter også, men de er vel like sjeldne som enhjørninger?

Det er like sjeldent som enhjørninger at kvinner føler seg tiltrukket av dem.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd flere ganger at kjærestene til venninnene mine prøver seg på meg, og noen har spurt meg rett ut også om ikke jeg vil være elskeren deres. Hva i all verden er det som får disse guttene til å tro at jeg er villig til å ofre vennskap for sex?? En sa også at jeg var mye flottere å se på enn dama hans, hvorfor er han da sammen med henne hvis hun er så uattraktiv da?

Skal jeg si noe til venninne mine om oppførselen til kjærestene deres? Jeg mister også lysten på å få meg en kjæreste, tenk om han gjør det samme mot meg?

En gang var jeg med en gutt hjem etter fest, og morgenen etter ser jeg at på badet har han masse damesaker! Jeg spurte hvem sine det er, og han sa "det bare var dama sine". Jeg ble kjempe kvalm av tanken og syntes synd på denne jenta som var sammen med en slik drittsekk. På festen ga han meg aldri annen inntrykk enn at han var singel, og hvis jeg hadde visst at han ikke var det, hadde jeg aldri blitt med han hjem!

Høres kjent ut det der. Syns jeg fra alle kanter både hører om gutter og jenter som til stadighet er utro jeg :daane: Takke meg til singeltilværelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Kvinner og menn er like mye utro og fæle på hver sin kant. Jeg velger å tro på kjæreligheten så lenge magefølelsen min sier at det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

I dagens samfunn er kvinner mer utro enn menn.

http://www.ht.no/article437151.ece

Det er mang en jente som har midlertidig glemt av typen sin rundt meg...

Madammen kunne også informere at over halvparten av jentene på et jentevors hadde vært utro. Betraktelig fler enn de som hadde prøvd analsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både gutter/menn og jenter/kvinner er utro, ja.

Jeg er kvinne og har to erfaringer med menn som var/ønsket å være utro, selv var jeg singel.

Den første opplevelsen min var da jeg var på byen og fikk et godt øye til en mann. Han var med på notene og vi dro hjem til ham om natten. Dagen etter fant jeg ut at han bodde sammen med en

kjæreste og at hun var bortreist, på besøk hos sine foreldre sammen med deres to felles barn.

Den andre opplevelsen var også en jeg fikk et godt øye til på byen. Vi hadde tilfeldigvis noen felles kjente og det endte med at vi dro hjem til denne mannen på nachspiel flere stykker.

Etterhvert dro den ene etter den andre hjem og det var bare oss to igjen til slutt, noe både jeg og han var veldig fornøyd med, helt til jeg måtte på toalettet.

Og bare for å ha sagt det, jeg hadde bare vært i entreen og stuen så langt uten å ha observert noe spesielt, var en smule full da.

Men på badet var det ingen tvil om at dette var også en kvinnes baderom.

Jeg gjorde meg fort ferdig før jeg gikk inn i stuen for å finne ut hva dette var.

Da innrømmet han at han hadde en samboer og at hun fremdeles var på klinikken etter å ha født deres felles barn!!!!

Jeg har nok aldri bannet så mye noen gang og kom meg ut derfra veldig fort.

Hvordan det er mulig for en mann å legge opp til å være utro når samboeren nettopp har født deres felles barn og mor og barn fremdeles befinner seg på klinikken, det vil jeg ikke i hele min levetid klare å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan det er mulig for en mann å legge opp til å være utro når samboeren nettopp har født deres felles barn og mor og barn fremdeles befinner seg på klinikken, det vil jeg ikke i hele min levetid klare å forstå.

Forstå andre er umulig.

Dvs. det eneste man kan og trenger å forstå, er at folk er egoistiske og først og fremst tenker på behovene til "number one" (seg selv).

Det du heller bør konsentrere deg om å forstå er kanskje hvorfor du ikke spør og forvisser deg på forhånd om fyren allerede er i sammen med ei dame?

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da nok av kvinner som søker bekreftelse gjennom å flørte med venninners menn eller opptatte menn generelt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å ha elsket og tapt,enn aldri å ha

elsket noensinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med den holdningen der finner du aldri noen good guys hvertfall. Snakk om å skjære alle over en kam.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang så spør du ham før du blir med ham hjem, og ikke etter at du har pult ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den holdningen der finner du aldri noen good guys hvertfall. Snakk om å skjære alle over en kam.

Se på statistikken over samlivsbrudd,omtrentlig alle

opplever dette minst 1 gang i løpet av livet.

Da snakker jeg også om vår generasjon,den forrige tok

stort sett dette litt mer alvorlig enn vi gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn er ekle. Gjør meg fysisk kvalm. Syns alle jenter burde holde seg unna de, jeg. Da kan de bare sitte der med de ekle, herpesinfiserte kukene sine! Utro drittsekker hele gjengen. :kjefte::kjefte::kjefte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...