Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen vet om hvor man kan kjøpe tegninger/ evt. hele byggesett til slike store drivhus som gartneriene bruker. Tenker da på 60m2 + Har lett på nett, men finner bare slike ''små'' på 14 m2.

Er helt bitt av kjøkkenhage basillen, og har allerede planlagt neste års avlinger :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Tror mange kjøper drivhus fra utlandet, blant annet Danmark og Nederland. 60 m2 er heller ikke så stort i profesjonell sammenheng. Men du kan kanskje høre med gartnerier der du bor? De har sikkert kontakter, og av og til ønsker de også å selge brukt utstyr (også en del som avvikler driften pga dårlig lønnsomhet). Ellers kan du kanskje kontakte Landbruksrådgivningen i distriktet ditt, de har rådgivere som kan litt om dette, dersom det er gartnerier i området, i hvert fall. Høres veldig gøy ut med så stort drivhus, lykke til :)

Skrevet

Takk for informativt svar. Har lett nesten panisk rundt på nett i og med at jeg ikke kunne ringe landbruks-rådgivningen en lørdagskveld (ja jeg vet, skikkelig utålmodig), og jammen fant jeg ikke ett brukbart et! Ville bare tipse andre om forhandler av slike store veksthus. http://willabgarden.se/vaxthus.asp?AvdID=759 er linken :takke: Billigere enn jeg hadde sett for meg, men så kommer vel frakten i tillegg :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...