AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #1 Skrevet 3. juni 2011 Okei, et litt ekkelt tema kanskje, men jeg svetter mye og det kommer alltid mye utflod når jeg sykler. Har nylig interesert meg for dette, så jeg har ikke prøvd sykkelbukser. Gjør disse det mer behagelig? Det er forferdelig ekkelt å stige av sykkelen etter en tur for jeg er våt langt opp i rumpa (kommer det utflod fra rumpa?). Har brukt bind, men er alikevel våt baki der dersom jeg ikke dusjer. Siden jeg jobber fysisk og ikke tett innpå andre er det ikke krise om jeg bruker en deo til å ta verste svettelukten, jeg trenger ikke sykle så hardt til jobb at det renner over hele meg. Men den utfloden er det værre med. Hvordan er opplegget til dere som sykler til jobb? Har dere dusj på jobben?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2011 #2 Skrevet 3. juni 2011 Ja, vi har dusj der jeg arbeider, som alle som sykler til jobb benytter seg av. Jeg arbeider på kontor, så det går ikke ann å komme dit med svettelukt!
fru.Tonic Skrevet 3. juni 2011 #3 Skrevet 3. juni 2011 det du kan være fornøyd med er: svetter du <=> trener du vi som mennesker kommer aldri unna svette, aldri! selv om man bruker deo. d du også kan gjøre er å ikke sykle så hardt:)
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Utflod kommer fra skjeden. Men den kan gå fra skjeden og bakover til rumpesprekken når den kommer ut, avhengig av hvordan stilling man har.
venus_ Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Hvis du ikke vil dusje kan du benytte deg av vaskeservietter. Asan har en liten pakning som er grei å ha med i veska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå