Brownie Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 Hei Lurer bare på en ting. Helt siden søndag så har jeg måttet tisse omtrent annenhver time - bare en liten "skjefull" hver gang. Holder på å bli sprø. Vanligvis så tisser jeg tre (!) ganger om dagen... I natt måtte jeg sågar opp og løpe for ikke å tisse i sengen :o Kan dette være urinveisinfeksjon? (ikke hatt det før) ps: Det gjør ikke vondt når jeg tisser Hilsen en litt beklemt Brownie
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Det kan være urinveisinfeksjon, ja. Jeg får heller ikke vondt når jeg tisser av det. Hvordan ser urinen ut da? Er den misfarget? Du bør sikkert oppsøke lege for å få bekreftet el. avkreftet mistanken din iom. at det ikke er bra å gå med en ubehandlet urinveisinfeksjon for lenge...
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #3 Skrevet 12. november 2003 Ta med en urinprøve til legekontoret å få dem til å stixe den for deg. De vil fort oppdage om det er uvi, eller ikke. Hvis du går for lenge med uvi, kan du utvikle nyrebekken betennelse.
Orthia Skrevet 12. november 2003 #4 Skrevet 12. november 2003 Jeg har lett for å få urinveisinfeksjon, og symptomene er som du beskriver. Jeg pleier å "drive den ut" ved å drikke to liter grapefruktjuice så fort jeg orker. Virker ikke det, går jeg til legen. Du kan jo prøve det, du også!
Pusekatt Skrevet 13. november 2003 #5 Skrevet 13. november 2003 Tranebærkapsler som du får kjøpt i helsekosten fungerer også (samt forebyggende) mot urinveisinfeksjon.
Brownie Skrevet 14. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2003 Tusen takk for gode råd. Det er på bedringens vei allerede Brownie
Gjest agurk Skrevet 14. november 2003 #7 Skrevet 14. november 2003 En halvliter vannmed en sje eddik i er og bra for å ta knekken på urinveisinf. Drikk så mye av det som du klarer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå