-Jiinxs- Skrevet 5. juni 2011 #21 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Fantastisk tråd, og morsomme svar som har kommet =) Vi er fem menn her inne som kan slåss om henne. Eller vi kan løse det ved håndbak, for å være litt siviliserte. Her får vi testet teorien om at kvinner kan finne seg en mann når som helst og hvor som helst. Du kan få drittmannen min, jeg gidder ikke mer uansett.. Men jeg stusser litt på hvor alvorlig TS faktis er, mtp noen av svarene hu har kommet med. Kan vel også si at jeg er vel i noe lunde samme situasjon. Endret 5. juni 2011 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerrNelson2 Skrevet 5. juni 2011 #22 Del Skrevet 5. juni 2011 Her får vi testet teorien om at kvinner kan finne seg en mann når som helst og hvor som helst. En teori som antakelig stemmer, og det er vel litt av grunnen til at menn blir skeptiske når kvinner blir eglete eller jakter menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bårdsen Skrevet 5. juni 2011 #23 Del Skrevet 5. juni 2011 Hadde det vært trondheim for 8 mnd. siden hadde jeg funnet på noe med deg Skjønner godt at du er lei hele "Ikke late som om jeg egentlig bare har lyst på kjæreste" greia. Det er IKKE gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2011 #24 Del Skrevet 5. juni 2011 En teori som antakelig stemmer, og det er vel litt av grunnen til at menn blir skeptiske når kvinner blir eglete eller jakter menn. Tror du oppsummerer det ganske fint her, Herr Nelson. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå