Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke mer sukker.no, osv. Jeg bruker dette stedet som kanal!

Uansett, jeg er jente 24 år, bosatt i Bergen, jeg vil møte DEG. Send meg en melding, hvis du er interessert. Og helst ikke tull med meg, jeg har bare møtt useriøse. :(

Hilsen Singel Dame

(PS, vil på date i kveld, og det verste er at jeg er seriøs) :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Fable
Skrevet

Er det kvinner eller menn du søker?

Bare lurer siden jeg antar du liker kvinne siden du lager en dating annonse på kvinenguiden.

Skrevet

Vi er fem menn her inne som kan slåss om henne. Eller vi kan løse det ved håndbak, for å være litt siviliserte.

Skrevet

Dame søker mann, ja! :

Skrevet

Her får vi testet teorien om at kvinner kan finne seg en mann når som helst og hvor som helst.

Gjest Jalle
Skrevet

Uansett, jeg er jente 24 år, bosatt i Bergen, jeg vil møte DEG. Send meg en melding, hvis du er interessert. Og helst ikke tull med meg, jeg har bare møtt useriøse. :(

Hilsen Singel Dame

Dette blir for enkelt. Ække noe moro da.

Skrevet

Her får vi testet teorien om at kvinner kan finne seg en mann når som helst og hvor som helst.

Trukke det. Har ikke fått en eneste PM. Menn backer unna.

Men skjønner dem litt, da. :P

AnonymBruker
Skrevet

Dette blir for enkelt. Ække noe moro da.

Åh, det spillet igjen. Blah. Jeg kan ikke spillet.

Gjest Anjelika
Skrevet

Vet ikke hvor godt det fungerer med "Hei, jeg tar hva som helst for jeg er desperat. Hilsen ei du ikke vet noenting om".

Hvis det fungerer så er det iallefall ikke på de seriøse ;)

• Liker 1
Skrevet

Næh, ingenting funker.

Skrevet

Verdt å prøve i det minste.

Skrevet

Hilsen Singel Dame

Jeg skal fortelle deg hvorfor ingen vil ha deg:

1. Du virker desperat. Kan det være at du er mentalt forstyrret også?

2. Du skriver "jeg vil møte DEG", når det er åpenbart for enhver med IQ over skonummeret at du vil møte hvem som helst. Kan det være at du er både manipulerende og dum som tror noen vil falle for et så billig triks?

3. Det gjør deg tydeligvis ingenting å eksponere desperasjonen din. Kan det være at du er et menneske som gir faen?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få drittmannen min, jeg gidder ikke mer uansett..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2. Du skriver "jeg vil møte DEG", når det er åpenbart for enhver med IQ over skonummeret at du vil møte hvem som helst. Kan det være at du er både manipulerende og dum som tror noen vil falle for et så billig triks?

3. Det gjør deg tydeligvis ingenting å eksponere desperasjonen din. Kan det være at du er et menneske som gir faen?

Du var litt for tøff her syntes jeg. Hun er åpen på hun vil ha kjæreste, det er ingenting desperat ved det. Hun skrev jo også at hun var lei useriøse ergo hun tar ikke hva som helst. Hadde jeg bodd i Bergen skulle jeg gjerne ha datet deg jeg :jepp: Hs seriøs mann.

• Liker 2
Skrevet

Ikke plag Singel Dame!

Skrevet

Ikke plag Singel Dame!

Ah, det ante meg. Multippel personlighetsforstyrrelse?

• Liker 1
Skrevet
Hun skrev jo også at hun var lei useriøse ergo hun tar ikke hva som helst.

De useriøse var jo de som bare tullet med henne.

Skrevet

De useriøse var jo de som bare tullet med henne.

Ikke bland deg inn i min høyst seriøse tråd. Ellers melder jeg deg fra til vaktbikkjene!

Skrevet

Ikke bland deg inn i min høyst seriøse tråd. Ellers melder jeg deg fra til vaktbikkjene!

Det du mener her er vel "Åh, endelig en mann som gir meg oppmerksomhet. MER MER MER!!!".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle gjerne sendt en melding jeg, men:

- Fredagen er forbi.

- Jeg bor i Oslo, så alt for lang avstand til å møtes på date.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...