Jens Skrevet 12. november 2003 #1 Skrevet 12. november 2003 For to år siden var jeg på Paleet på Karl Johan. Der så jeg ett sett med 8 glass tror jeg. Glassene var rødvinsglass i krystall og hvert glass var i forskjellig farve. Ett var blått, ett lilla, ett rødt ett gult etc.....Syns disse krystallglassene var fine, og morsomme, og nå som jeg skal gifte meg har jeg lyst til å ønske meg slike glass. MEN, de selger ikke disse glassene lenger, så da spør jeg. Finns det nettsider med krystallglass hvor jeg kan lete selv, eller vet noen hvor jeg får kjøpt disse?? :D
zmurfette Skrevet 12. november 2003 #2 Skrevet 12. november 2003 Du kjenner ingen som har planer om å reise til Praha eller Warszawa i nærmeste fremtid, da? Det bugner det av krystallglass i alle verdens farger (har til og med sett sorte...). Billig er det også... Kanskje det finnes noen tsjekkiske eller polske nettsider som har noe slikt?
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 12. november 2003 #3 Skrevet 12. november 2003 Vet at Versace har slike glass - du finner det på InteriørGalleriet i Oslo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå